3p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre többen tájékozódnak a neten vásárlás előtt, így nagyon fontos, hogy egy cég honlapja vevőcsalogató legyen. Ha az oldal logikus, átlátható felépítésű, sok az extra tartalom és ízléses a kialakítás, akkor hatékonyan támogatja az értékesítést. A Budapest Bank az ilyen weboldalakat ismerte el díjával.

A jó honlap ma már elengedhetetlen egy cég életében, hiszen az internetelérés terjedésével egyre többen keresnek és vásárolnak a neten. Bár sok kisvállalkozás használja már tudatosan az online jelenlétet a vevői kör bővítésére, még mindig szükség van ösztönzőkre és jó gyakorlatok bemutatására ahhoz, hogy a kisebb cégek körében széles körben elterjedjen a saját weblap, illetve webáruház.

Közel 200 mikro- és kisvállalkozás jelentkezett a Budapest Bank 2012 szeptemberében meghirdetett "Üzleti siker honlappal" pályázatára, melynek keretén belül azt a honlapot keresték, amely felhasználóbarát módon, sikeresen támogatja a termékek, szolgáltatások hatékony értékesítését, egyszerre esztétikus a megjelenésük és logikus a felépítésük.

A résztvevő cégek közel kétharmada jól kiépített webáruházzal is rendelkezik, az online fizetést azonban csak egynegyedük biztosít vevőinek. A közösségi média szerepének felismerésére utal, hogy a pályázók majdnem mindegyike Facebook-jelenléttel is erősíti ismertségét. A független szakemberekből és a Budapest Bank vezetőiből álló zsűri szakmai díját az e-könyv készülékek és az ezekre alkalmazott irodalmi alkotások forgalmazásával foglalkozó, és blogot is működtető www.bookandwalk.hu oldal nyerte, amely csak idén májusban indult, és máris átlagosan havi 8000 látogatója van. A zsűri tíz másik oldalt is kiválasztott, amelyek közül a közönség szavazta meg a kedvencét: a győztes a környezetbarát és energiatakarékos termékek széles választékát kínáló www.zoldpolc.hu lett.

A díjról Geszti Péter, az OKEGO kreatív igazgatója, Csontos Zoltán, a Netpincér.hu ügyvezető igazgatója, Koleszár Péter, a Honlap.hu vezető tanácsadója, Berényi Konrád, az Origo.hu szakértője, Krisán László, a KA-VOSZ vezérigazgatója, és a Budapest Bank vezetői döntöttek.

Geszti Péter reklámszakember, a pályázatokat elbíráló zsűri egyik tagja szerint „A honlap valójában egy kirakat, egy kapu, amelynek elég vonzónak és logikusnak kell lennie ahhoz, hogy becsábítsa az embereket. Itt kezdődik a márka kommunikációja és maga az eladás. Ez igaz a Facebook-jelenlétre is, sőt ez a platform azért is fontos, mert itt  találkoznak és cserélnek véleményt a vásárlók. Ehhez képest sokan nem élnek az online és közösségi média lehetőségeivel, amelyek pedig igen költséghatékony megoldások. A Book and Walk és a Zöldpolc nemcsak kedvet csinál, és bizalmat teremt ízléses oldalával, de egyszerű és könnyen kezelhető felületet ad, hogy jól essen a vásárlás".

„A Budapest Bank célja, hogy ne csak pénzügyi termékekkel segítse a cégeket, hanem a vállalkozások hatékony üzletmenetéhez is hozzájáruljon. Az Üzleti siker honlappal pályázat jól illeszkedik azon kezdeményezéseinkhez - például a tavaly indított Neten a cégem programhoz -, amelyek a kisvállalkozások online jelenlétét segítik elő. Öröm volt a sok színvonalas oldal megtekintése, és remélem, a legjobbak megosztásával más cégeknek is adtunk ötleteket fejlesztéseikhez” – mondta Erdei Zsuzsa, a Budapest Bank mikro-üzletágának vezetője.

(X)

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!