Ez a cikk a Piac&Profit magazin nyomtatott kiadásában jelent meg.
A cikk csak a Klub csomag előfizetői számára olvasható.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	
Kollár Dóra - Valkai Nikoletta

A COVID-19 járvány hirtelen és drámai módon felforgatta a munka világát, váratlan üzleti és vezetői kihívások elé állította a vállalatok menedzsmentjét.

A koronavírus megjelenése soha nem látott problémák elé állította nemcsak a magyar, de a világ talán összes vállalatát. A cégvezetőknek át kellett gondolniuk az eddig bevált, kulcsfontosságú döntéshozatali folyamatokat a cégbe vetett bizalom, az átláthatóság és a csapatmunka fokozása érdekében. Ki kellett deríteniük, hogy az alkalmazottak mennyire vannak felkészülve az otthoni munkavégzésre. Mentálisan és technikailag. Olyan evidensnek tűnő kérdéseket is tisztázniuk kellett, hogy a kollégáik rendelkeznek-e megfelelő számítástechnikai eszközökkel, elegendő-e az otthoni internet-előfizetésük sávszélessége például egy videokonferencia lebonyolításához.

Kihívások

A hatékony teljesítménymérés, -kezelés és az elszámoltathatóság korábban is kihívást jelentett számos vállalatnak. Még akkor is, ha a fontos megbeszélések, egyeztetések személyesen történtek. Márciusban viszont hirtelen a videokonferencia maradt szinte az egyetlen „szemtől szembe” kommunikációs eszköz. A virtuálissá vált világban – ahol az alkalmazottaknak sokkal könnyebb lett szinte láthatatlanná zsugorodni – fontos kérdés lett, hogy hogyan kommunikáljunk beosztottjainkkal, miként ismerhetjük el és jutalmazhatjuk meg a kiemelkedő teljesítményt, és kezelhetjük, ha egy munkavállaló motiváltsága csökken.

Továbbtágította a megoldandó problémák körét az ügyfélkezelés. A szolgáltató szektorban a távmunka sikere nagyban függ attól, hogy az ügyfelek képesek-e zökkenőmentesen kapcsolatba lépni a vállalattal, függetlenül attól, hogy az alkalmazottak irodában vagy más fizikai helyen tartózkodnak.

A járvány következtében viszont nemcsak a munkavállalók, hanem az ügyfelek prioritásai is elkerülhetetlenül – és lehet, hogy véglegesen – megváltoztak. A gyökeres átalakuláshoz természetesen változnia, alkalmazkodnia kell a vállalati kommunikációnak is: a jövő kliensei maguk szeretnék kiválasztani a használt csatornát, legyen szó telefonról, közösségi médiáról vagy más platformokról, esetleg ezek hibrid változatáról. Tehát elérhetővé kell tenni mindent, mindenhol ugyanolyan színvonalon.

Ez a cikk eredetileg a Piac&Profit magazinban jelent meg, csak a KLUB előfizetéssel rendelkezők olvashatják teljes terjedelmében.

Amennyiben még nincs előfizetése, havi előfizetés esetén az első hónapban 390 forintért hozzáférhet a Piac&Profit cikkeihez és más Prémium tartalmainkhoz a következő lépések megtétele után:

  1. Regisztráljon (adja meg emailcímét és jelszavát)
  2. Válassza éves vagy havonta megújuló KLUB előfizetői csomagunkat
  3. Fizessen bankkártyájával

+1 Amennyiben megújuló havi csomagjaink közül választ, az első hónap csak 390 forint mindkét csomag esetében!

Előfizetői csomagjainkról, az előfizetésről részletesen itt olvashat

Regisztráció

Jelszó visszaállítás / jelszócsere

E-mailen elküldtük a jelszó visszaállításához szükséges információkat. Kérjük, ellenőrizze postafiókját!



Még nem regisztrált? Regisztráció itt

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára. Sok éves tapasztalattal a hátunk mögött elérkezettnek láttuk az időt arra, hogy szintet lépjünk és egy olyan lehetőséget kínáljunk Önöknek, amelynek segítségével egyes témakörök elismert szakértőinek - így többek között Bod Péter Ákos, Pogátsa Zoltán, László Csaba, Prinz Dániel vagy Szakonyi Péter - véleményeihez, mélyelemzéseihez, neves újságírók által készített egyedi tartalmakhoz jutnak hozzá. Ennek formája egy ELŐFIZETÉS, mely egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között klubtagságot, webinárumokon való részvételt, a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.

Előfizetőink naponta 4-6 unikális, máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá az első hónapban 390 forintért.

Cikkeink túlnyomó többsége azonban továbbra is szabadon olvasható marad.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!

Jól jönne 1,5 millió forint?

 

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: a Raiffeisen Bank személyi kölcsöne 30 379 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. Az Ersténél 32 831 forint, a Cetelemnél pedig 33 102 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.