1p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A vasúti fejlesztések a következő, 2014-2020-as uniós fejlesztési időszakban is elsőbbséget élveznek, a modernizációra költött összeg megduplázódik, összesen ezer milliárd forint lesz - ismertette a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) közlekedési operatív programokért felelős helyettes államtitkára.

Szalóki Flórián a Magyar vasút 2014 konferencián csütörtökön, Budapesten közölte: a közlekedésfejlesztésre érkező uniós források a 2004-es csatlakozás óta folyamatosan nőttek, 2007-2013 között összesen 2700 milliárd forintot fizettek ki a Közlekedés Operatív Programban (KÖZOP). Az új, 2014-től induló Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) kerete a hétéves időszakban 1500 milliárd forint lesz, ebből ezermilliárd forintot, a források 75 százalékát vasúti fejlesztésre szánja a kormány - mondta.

Dávid Ilona, a MÁV Zrt. elnök-vezérigazgatója előadásában kiemelte: a cégcsoport átalakítása sikeresen lezajlott, 50 helyett 27 leányvállalattal működik. A vállalat 2012-től pozitív eredményt ér el, ami az idén is így lesz az első héthavi adatok alapján.

MTI

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!