1p

Egydolláros dupla sajtburger tesztelését tervezi a Burger King, hogy így próbálja meg felvenni a versenyt a piacvezető McDonald's-szal szemben, írja a Wall Street Journal.

"Úgy gondoljuk, hogy az egydolláros dupla sajtburger a legerősebb fegyvere a versenytársunknak, amellyel folytatni tudja a növekedését” - írta levelében a cég marketingigazgatója a vállalat dolgozóinak és franchise-partnereinek egy e-mailben.

A világ második számú hamburger-lánca nagyobb szendvicset kínálna fő versenytársánál, amit a jövő év elején kíván tesztelni az Egyesült Államok három, meg nem nevezett piacán, írja a lapra hivatkozva a Reuters hírügynökség.

A Burger King képviselői egyelőre nem kommentálták a sajtóértesülést.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!