3p

Újabb célcsoportot emelt be több éve tartó programjába a Dove. A Pro-Age-el a 45 feletti hölgyeket szólítják meg. A név egy új termékcsoportot és egy új szemléletet takar.

A Kampány a Valódi Szépségért program évek óta a természetes szépséget hangsúlyozza, szemben a média kreált és sokszor mesterkélt szépségideáljaival. A valódi nő szerepeltetése a Dove reklámjaiban már kezdetektől fogva megszokott. Idén ősszel a kampány folytatásaként egy újabb célcsoportot akarnak elérni – a 45 feletti hölgyeket.

A vállalat 11 országban végzett kutatása kimutatja: a 45 feletti nők úgy érzik, a társadalomban szemléletmód-váltásra van szükség a nőkkel és az idősödéssel kapcsolatban. Sokan közülük fiatalabbnak érzik magukat a koruknál, és ahhoz is túl fiatalnak érzik magukat, hogy öregnek tartsák őket.

Ez nem meglepő, hiszen ezt látjuk a körülöttünk lévő világban is: ez a célcsoport más, mint a 20 évvel ezelőtti, máshogyan szeretnének élni, és máshogyan akarják, hogy kezeljék őket. Ezt pedig a piacnak is tudomásul kell vennie. Ez a korosztály eddig figyelmen kívül hagyott célcsoportnak számított a legtöbb márka szemében, holott az új 45+ korosztály speciális igényei számos lehetőséget rejtenek a piaci szereplők számára.

Zelenák Katalin, a Dove marketingmenedzsere szerint a Dove különösen fontosnak tartja, hogy felhívja erre a korosztályra a média és a társadalom figyelmét, és ne csak a 20-39 éves korosztály legyen társadalmilag elfogadott, és a reklámok kizárólagos célcsoportja. A növekedő életkor, több szabadidő és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt ez a korosztály valóban fiatalos, és aktív életet él – épp ezért sem helyes az anti-age szemlélet, és az erőltetett fiatalságkultusz. A vállalat ennek megfelelően egy új szemléletet akar meghonosítani: Anti-Age helyet Pro-Age!


A Kampány a Valódi Szépségért folytatásaként a Pro-Age arra bátorít minden 45 év feletti nőt, hogy érezze jól magát a bőrében, fogadja el természetes, érett szépségét. Ne akarjon mindenáron megfelelni a fiatalságot túlhangsúlyozó média nyomásának, és mesterséges, erőltetett módon megállítani az idő múlását-inkább adjon neki új értelmet! A filozófiát egy teljes termékcsalád is támogatja.

A Pro-Age kampány első fázisában hagyományos BTL-eszközök (pr-cikkek, promóciók, rendezvények) kerülnek előtérbe. Ennek központi része egy interjú-és fotósorozat, mely főként negyven feletti híres, elismert személyekkel készül (színészek, sportolók, politikusok, stb.), akiknek véleménye mérvadó, pozitív értékeket képviselnek, közérdeklődésre tartanak számot. A második fázisban ezt követi egy intenzívebb ATL média-kampány, melynek során még célzottabban, hatásosabban próbálják meg elérni az érintett korosztályt, és a társadalmat.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!