A Magyar Marketing Szövetség az Országos Városmarketing Díj után az idén már második új projektjeként megalapította az Országos KKV Marketing Díjat, melynek során a szakmailag legjobb KKV marketing kampányait, programjait kívánja elismerni a KKV marketing gyémánt védjeggyel. A legtöbb gyémántot összegyűjtött ügynökség, illetve megbízói cég lesznek az "Az év marketingpartnere 2015" illetve "Az év marketingaktív vállalkozása 2015” fődíjasai.
Azokat a mikro, kis- és Középvállalkozásokat, start up-okat és általuk megbízott ügynökségeket, szolgáltató cégeket keresik és díjazzák, amelyek sikeres marketingprojekteket, kampányokat, a szakmailag profi marketingmegoldásokat valósítottak, valósítanak meg!
"A projekt szakmai támogatói tökéletesen egyetértettek abban, hogy az Országos KKV Marketing Díj alapvető célja, hogy felhívja a figyelmet a KKV fejlesztésében egyre fontosabbá és egyre intenzívebbé váló marketingtevékenységre, annak sokszínűségére, eredményességére. Továbbá a sikeres, hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljon az igényes, szakmailag helyes gyakorlat elterjedéséhez, valamint segítse a tapasztalatcserét, s benne a vállalkozások, ügynökségek, szolgáltatók vezetői, szervezetei és a marketingesek közötti együttműködést. Hiszen egy jó KKV marketing tevékenység pozitív hatással van az egész szervezetre, az ott dolgozókra és nem utolsó sorban Magyarország gazdaságára” – nyilatkozta Hinora Ferenc, az MMSZ és a zsűri elnöke.
Nevezni kilenc kategóriában – tartalommarketing, márkaépítés, direkt marketing, ügyfél-elégedettségi programok, design-kreatív, online felületen futó kampányok, közösségi médiamegoldások, egyéb digitális megoldások, illetve kis költségvetésű értékesítési célzatú integrált kampányok kategóriákban lehet, a 2014. január és 2015. szeptember között megvalósított aktivitásokkal. Egy szervezet több pályázatot is benyújthat, több marketing gyémánt elismerést is szerezhet, hiszen az az adott teljesítményt értékeli, de több elismert marketingprojekt már a szervezet egészének kiválóságát fémjelzi.
Nevezési határidő: 2015. október 16.
A pályázatok szakmai értékelését a marketing szakma – a tudomány, az oktatás és a gyakorlati megvalósítás terén dolgozó - elismert személyiségekből álló zsűri végzi, s ítéli oda a „marketing gyémánt” díjakat. A szakmai zsűri a marketingmunka szakmaiságát, hatékonyságát és hatásosságát ismeri el a marketing gyémánttal, a szakmailag kiváló marketing védjegyének odaítélésével. A "marketing gyémánt" díjak, védjegyek kategóriánkénti odaítélését követően dől el, hogy melyik vállalkozás lesz "Az év marketingpartnere 2015” és melyik a "Az év marketingaktív Vállalkozása 2015".
További információk a pályázatról a www.marketinggyemantdij.hu weboldalon érhetőek el.