3p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A 12. hét televiziós nézettségi adataiban ezúttal tényleg meglepetés született.

Kezdjük az elején. Az említett meglepetések nem az RTL hétköznapi programjában estek meg, a csatorna ugyanis ezúttal is ugyanazzal a felhozatallal készült, mint a korábbi hetekben, és a fő attrakciót ezúttal is a Gundel Takács Gábor vezetésével érkező ’Az ugrás – A beugratós kvízműsor’ jelentette. A vetélkedő alulról súrolta a héten az 500 ezres átlagot, ez jelentős visszaesés az eddig megszokotthoz képest.

Gundel Takácsék a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportjában 155 ezer feletti nézőszámot és 15 százalék feletti közönségarányt értek el epizódokként – azaz itt is visszaesés történt, ám kevésbé jelentős mértékben.

A műsorterv második felében a saját gyártású ’A mi kis falunk’ részeit tűzte műsorra az RTL, a már sokadik évadját taposó sorozat a késői kezdés mellett 290 ezer körüli átlagos nézőszámot tudott felmutatni, ez enyhe javulás.

Imádja a közönség a TV2 új műsorát
Imádja a közönség a TV2 új műsorát
Fotó: TV2 Sajtószoba

Új csodafegyvert talált a TV2

Hetekig írtunk arról, hogy 2024-ben verhetetlen a csatorna hírműsora, a Tények. Nos, a 12. hétig kellett várni ahhoz, hogy legyőzőre találjon. A TV2 ugyanis bemutatta legújabb párkeresőjét, a Netflixtől honosított ’Házasság első látásra’ pedig a közönség kedvence lett, átlagosan több mint 810 ezren követték részenként azt, hogyan alakulnak a látatlanban egymásba szerető, majd egyből összeházasodó párok kalandjai. A 12. hét összességében legnézettebb műsora

 a március 19-én sugározott 2. rész lett, ezt 856 ezren követték a képernyők előtt.

A reality a 18-49 évesek körében is nagyon szép számokat hoz, 221 ezres átlagos nézőszám mellett átlagosan közel 24 százalékos közönségarányt tudott felmutatni – igaz, ez végül csak a heti második helyre volt elég a szegmensben.

A hétköznapi program második felében a saját gyártású Hazatalálsz új részeit hozta a csatorna, ez 470 ezres átlagos nézettséggel nyitott, ezzel összességében elégedettek lehetnek a TV2 irodáiban.

Nagyot villantott a magyar válogatott

Az 1-0-s hazai győzelemmel záródó Magyarország-Törökország barátságos mérkőzés nemcsak Szoboszlai Dominik és Schäfer András viccelődése miatt emlékezetes, de a tévézőket is lázba hozta, hiszen a teljes lakosság körében is 650 ezren követték a válogatott játékát. Az igazán nagy dobás azonban a kiemelt kereskedelmi korcsoportban érkezett, ugyanis

a szegmensben elért 247 ezer néző és 25,1 százalékos közönségarány a hét legjobbja lett.

Hétvégére nem jutott újdonság

Szombaton az RTL nem találkozott igazi kihívóval, hiszen az ’A mi kis falunk’ új részének csak egy film volt a kihívója, így a sorozat 732 ezres nézőszámával rendkívül magabiztosan húzta be a napi győzelmet.

Vasárnap már némileg több izgalom akadt, ugyanis sokkal szorosabb volt a mezőny, hiszen továbbra is jól teljesít az RTL ’A renitens’ című bűnügyi vígjátéksorozata és 609 ezres nézettségével legyőzte a Next Top Model Hungary-t, a TV2-s modell-tehetségkutató 508 ezres nézettségével tartja a nyitóepizód szintjét.

Így alakult a heti összecsapás

Az elmúlt hetekben egyre inkább jellemzővé vált, hogy a 18-49 évesek körében elért nézettségi adatokban fej-fej mellett végeztek a csatornák, ez elsősorban annak köszönhető, hogy míg a hétköznapokon a TV2 van fölényben, a hétvégéken az RTL-é az egyértelmű dominancia. A mérleg nyelve ezúttal a kiemelt kereskedelmi korcsoportban, az átlagos napi közönségarányok harcában az RTL felé billent, és 14,6 százalékával lenyomta a TV2 14,5 százalékát.

 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!