3p

Mi a legnagyobb probléma a hazai felsőoktatásban?
És a gazdaságban? Mennyit ér egy magyar egyetemi diploma?
Online Klasszis Klub élőben Ádám Zoltánnal, a Corvinusról elbocsátott egyetemi oktatóval

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdásztól!

2024. október 9. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A 39. hét nézettségi adataiban szoros volt a verseny.

A hétköznapokon az RTL Az árulók – Gyilkosság a kastélyban epizódjait küldte adásba, a gyilkosos műsor átlagosnak nevezhető számokat hozott a teljes lakosság körében 480 ezres nézőszámával. Az RTL-nek nincsen oka a panaszra ezzel együtt, hiszen a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos, 18-49 évesek korcsoportjában jól teljesített: 222 ezres nézettséget és 22,2 százalékos átlagos közönségarányt ért el.

A TV2-n tovább kalandoztak a celebek, az Ázsia Expressz tovább dübörgött 810 ezer fő feletti átlagos nézőszámával, míg a kiemelt kereskedelmi korcsoportban 209 ezres nézettséget és 21,5 százalékos közönségarányt hozott, így a hétköznapi versenyt az RTL nyerte ebben a kategóriában.

A programok második felében az RTL-en a szerelmet kereső gazdák érkeztek, a Házasodna a gazda jól bevált receptje 330 ezer körüli átlagos nézettséget hozott, míg a TV2-n a csábítók támadtak tovább, A kísértés 380 ezer feletti nézőszámot hozott.

Különösen a 18-49 éves korcsoport élvezte az RTL gyilkosos játékát
Különösen a 18-49 éves korcsoport élvezte az RTL gyilkosos játékát
Fotó: RTL Sajtóklub

Sportesemények

A sportesemények terén ezúttal a Ferencváros hozta az érdeklődésre számot tartó mérkőzéseket. Egyrészt az Európa Ligában az Anderlecht csapatával találkozott a magyar klub, itt 1-2-s vereséget szenvedett, mindezt 265 ezren látták.

Sokkal jobban sikerült a magyar bajnoki keretében a Puskás Akadémia ellen vívott meccs, hiszen itt a Fradi egy könnyed, 3-0-s győzelmet hozott össze, ezt 201 ezer néző figyelte a készülékek előtt.

Az igazán nagy számok a hétvégékre maradtak

Az őszi tévés csúcsszezonban egyáltalán nem meglepő az, hogy szuperprodukciók csapnak össze a pihenőnapokon, ez pedig ezúttal sem történt máshogy.

Szombaton az X-Faktor válogatója a Sztárban sztár All Stars ellen mérette magát, a teljes lakosság körében ez utóbbi lett a győztes, hiszen 845 ezer nézőt tudott felmutatni a TV2-s műsor az RTL-es vetélytárs által elért 768 ezerrel szemben. A 18-49 évesek körében azonban az X-Faktort ezúttal nem lehetett megverni, kiugrónak számító 373 ezres nézettségével és 34,8 százalékos közönségarányával rendkívül könnyen hozta a győzelmet a szegmensben.

Vasárnap a Sztárbox verekedő celebjei csaptak összes a hosszas kihagyás után visszatérő Megasztár leendő szupersztárjaival, a tehetségkutató simán megnyerte a menetet, hiszen 975 ezres nézettségével az egész hét legjobbja lett, míg a Sztárboxnak ezúttal csak 543 ezer fő jutott.

A kiemelt kereskedelmi korcsoportban is hasonlóan alakult a kép: a 287 ezres nézőszámot és 25,1 százalékos közönségarányt felmutató Megasztár simán megelőzte a rivális 268 ezer nézőjét és 24,6 százalékos közönségarányát.

Fej-fej mellett

Elsősorban Az árulók – Gyilkosság a kastélyban kifejezetten jónak mondható hétköznapi teljesítményének, valamint az X-Faktor hétvégi számainak köszönhető az, hogy az RTL nemhogy ellensúlyozni tudta a TV2 előnyét, hanem meg is fordította azt. Összességében tehát a 18-49 évesek kiemelt kereskedelmi korcsoportjában, az átlagos napi közönségarányok harcában az RTL 19,6 százalékával éppen megelőzte a TV2 19,5 százalékát.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!