2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Hat szigma információáramláson alapuló módszertan, amely - a pénzügyileg mérhető eredményeket állítva a középpontba - a veszteségek csökkentésére, a vevői elégedettség növelésére és a folyamatok fejlesztésére törekszik. A Hat szigma módszert a Motorola Corporation fejlesztette ki az 1980-as években, manapság már a kiválóság és a hatékonyság világszínvonalának mértéke. Leginkább a General Electric és az Allied Signal széles körben publikált sikerei következtében ismerik.

A vállalatok a világ minden táján használják a Hat szigmát. Európában a Gazdasági és Pénzügyi Unió (EMU) kezdeményezései által felkínált növekedési lehetőségek kihasználása teszi ezt szükségessé. Ázsiában is gyorsan növekszik a Hat szigma gyakorlatát alkalmazó vállalatok száma. A vállalkozások felismerték, hogy a világpiacon csak akkor maradnak versenyképesek, ha a minőségfejlesztési gyakorlatot szervesen beépítik a vállalati stratégiába. Az egyetemek és főiskolák világszerte ugyancsak belátták, milyen fontos megismertetni a hallgatókkal a minőségfejlesztési programokban használt olyan alapvető eszközöket és módszereket, mint a Hat szigma.

A Hat szigma szemlélete és gyakorlata képes egybeötvözni minden, a folyamatok jellemzésére és fejlesztésére használatos, a tanfolyamokon hangsúlyozottan oktatott módszert. A Hat szigma olyan ejtőernyő szerű szemléletet nyújt, amely hatékonyan hozzájárul a vállalatok megfelelőségi, szabályozási és statisztikai elemzési igényeinek kielégítéséhez.

A tökéletesítéshez azonban időre és elkötelezettségre van szükség. A Hat szigma program nem képes máról holnapra megváltoztatni az üzletmenetet. A Hat szigma olyan kezdeményezés, amely a szervezettől – de legfőképpen a vezetőségtől – hosszútávú befektetést igényel időben és erőfeszítésben egyaránt. Az eszközök és módszerek hatékony megvalósítása nagy előnyökkel jár mind a vevők, mind a vállalati alkalmazottak számára.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!