2002. július 16. 13:58

Egy-egy vállalkozás sikerességét napjainkban akkor ítélhetjük meg leginkább reálisan, ha tudjuk, vevői mennyire elégedettek. Az elmúlt évek tapasztalatai bebizonyították, hogy nem elég a szólamok szintjén foglalkozni a vevői igényekkel.

  • Úgy gondoljuk, hogy a számláink kifizetésének készsége ügyfeleink elégedettségének, véleményük és a velünk kialakított kapcsolatuk egyik jelzője.

  • Vevői panasz esetén a cégvezető 48 órán belül személyesen jár el.

  • Ügyfélszolgálati tevékenységre az árbevétel kb. 1%-kát költjük. A cég piaci magatartását illetően a múlt évben sem érkezett panasz, az utógondozási munkák, ajánlások és a vevői felmérések teljes mértékű elégedettséget mutattak.

  • A garanciális javítások száma kb. 15-20 évente. Ezeket nagyon rugalmasan és lojálisan kezeljük, garanciás időn túl is ingyen kijavítjuk, és a cég hibáján kívül eső káresemény miatti hibákat is ingyen orvosoljuk. Ingyenes műszaki tanácsadásunkat 50 fő vette igénybe.

  • A BUDATRANSPACK Szakkiállításon 1997-ben és 1998-ban is adtunk kérdőívet vevőinknek. A 4,5 pontnál alacsonyabb értéket elérő pontokra javító intézkedési tervet dolgoztunk ki.

  • A vevői elvárásoknak elébe menve ”Minőségszerződést” kötünk minden olyan megrendelővel, aki ezt igényli, illetve ahol vállalatunk szükségesnek tartja. Egyértelműen meghatározzuk a “megfelelőség – nem megfelelőség” fogalmát.

  • Legnagyobb vevőinkkel együtt elindítottuk a GLOBAL 5 költségcsökkentési projektet, melynek célja, hogy a vevőkkel közösen olyan eljárásokat, rendszereket, anyagokat vezessünk be, hogy a fajlagos költségek évről-évre 5%-al csökkenjenek. Elindult két újabb 6 Szigma projekt a szín setup optimalizálására és a színszámcsökkentésre.

  • A meghibásodási és élettartam statisztikák lehetővé teszik számunkra az iparági átlagnál hosszabb jótállási feltételek vállalását.

  • Az elveszett vevőkről és üzletekről pontos kimutatásaink vannak, melyek tartalmazzák, pl. az elvesztett partner megnevezését, a bekövetkezett eseményt, a meghiúsulás okát, az ügylet nagyságát.

  • A fontosság szempontjából első 50 ügyfelünket rendszeresen figyeljük. Pontosan regisztráljuk az elveszett vevőket és az üzletvesztés okait.

  • A felméréseket mélyebb vizsgálatok követik, a tanulságokat a PDCA ciklusnak megfelelően beépítjük napi tevékenységünkbe.

Hitelre van szükséged?

Találd meg a legideálisabb kölcsönt az Mfor és a Bank360 közös kalkulátoraival! Ha kevesebb mint 5 millió forintra van szükséged, tucatnyi kedvező kamatozású személyi kölcsönt hasonlíthatsz össze a Személyi Kölcsön Kalkulátorral. Ha lecserélnéd a régit, vagy megtaláltad álmaid járgányát, egy olcsó autóhitellel akár már néhány napon belül a volán mögé ülhetsz az Autóhitel Kalkulátor segítségével. Nagyobb terveid vannak és több pénz kell? A lakásvásárlásra fordítható hitelek között hatalmasak az eltérések, ilyenkor érdemes csak igazán összehasonlítani az ajánlatokat! 

A Bank360 és az Mfor összegyűjtötte, hogy melyek február legkedvezőbb hitelei:

Ha jól jönne 1,5 millió forint, a Raiffeisen Bankot érdemes most felkeresni, mivel a személyi kölcsön 30 379 forintos törlesztőrészlet mellett lehet a tiéd 60 hónapos futamidővel. 3 millió forintra lenne szükséged autóvásárláshoz? A CIB Banknál már 60 654 forintos havi törlesztéssel igényelheted jövedelemérkeztetéssel. Az Erste Banknál igényelhető lakáshitellel pedig 10 millió forintot vehetsz fel 20 éves futamidőre havi 54 712 forintos törlesztőrészlettel.

Másfajta kölcsönt keresel? Ez a kalkulátor segíthet megtalálni azt a hitelt, amit keresel.