8. Használjuk ki azokat a technikai előnyöket, amelyek segíthetik erőfeszítéseinket
Egy tipp: a SurveyMonkey.com nagyon könnyűvé teszi a visszajelzés gyűjtését egy web alapú kérdőíven keresztül. Ez az eszköz egyebek között gyors, hatékony és olcsó. Az adatokat automatikusan táblázatba foglalja, és nem igényli technikai szakember részvételét. Az adatok gyakorlatilag a link kiküldésétől számított 48 órán belül már feldolgozásra is kerülnek.
9. Osszuk meg a vevői visszajelzést az egész céggel
[ajanlo=90][igazitas=left/] A vevői visszajelzések felelőssége nem csak a marketing osztályra tartozik. Az elmélet és a gyakorlat is a vezetői szinttől az eladókig kell, hogy terjedjen. Ennek megfelelően osszuk meg a vevői visszajelzéseket a cégen belül, hogy mindenki tudja, mit gondolnak a vevők, és hogy a termékhez vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó döntéseknél ezeket az információkat is figyelembe vegyék.
10. Használjuk a visszajelzéseket, hogy gyors változást érhessünk el
Nem lehet egy egész hegyet megmászni egy nap alatt, de könnyebbé lehet tenni a hegymászást, ha letisztítjuk magunk előtt az utat. Azok a vevők, akik szeretnek beszélgetni barátaikkal, kollégáikkal, el lesznek ragadtatva egy olyan cégtől, aki válaszol visszajelzéseikre, főleg akkor, ha azt is tudatja velük, hogy hogyan hasznosította azokat.
Forrás: Time Corner Group
Az ügyfél-visszajelzések kezelésének aranyszabályai II.
Küzdjük le a vásárlói visszajelzéstől való félelmeinket, és induljunk el az alábbi tíz aranyszabály alkalmazásával azok kezelésének új útján!