2p

Küzdjük le a vásárlói visszajelzéstől való félelmeinket, és induljunk el az alábbi tíz aranyszabály alkalmazásával azok kezelésének új útján!

8. Használjuk ki azokat a technikai előnyöket, amelyek segíthetik erőfeszítéseinket

Egy tipp: a SurveyMonkey.com nagyon könnyűvé teszi a visszajelzés gyűjtését egy web alapú kérdőíven keresztül. Ez az eszköz egyebek között gyors, hatékony és olcsó. Az adatokat automatikusan táblázatba foglalja, és nem igényli technikai szakember részvételét. Az adatok gyakorlatilag a link kiküldésétől számított 48 órán belül már feldolgozásra is kerülnek.

9. Osszuk meg a vevői visszajelzést az egész céggel

[ajanlo=90][igazitas=left/] A vevői visszajelzések felelőssége nem csak a marketing osztályra tartozik. Az elmélet és a gyakorlat is a vezetői szinttől az eladókig kell, hogy terjedjen. Ennek megfelelően osszuk meg a vevői visszajelzéseket a cégen belül, hogy mindenki tudja, mit gondolnak a vevők, és hogy a termékhez vagy szolgáltatáshoz kapcsolódó döntéseknél ezeket az információkat is figyelembe vegyék.

10. Használjuk a visszajelzéseket, hogy gyors változást érhessünk el

Nem lehet egy egész hegyet megmászni egy nap alatt, de könnyebbé lehet tenni a hegymászást, ha letisztítjuk magunk előtt az utat. Azok a vevők, akik szeretnek beszélgetni barátaikkal, kollégáikkal, el lesznek ragadtatva egy olyan cégtől, aki válaszol visszajelzéseikre, főleg akkor, ha azt is tudatja velük, hogy hogyan hasznosította azokat.

Forrás: Time Corner Group

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!