A vállalatok az elmúlt néhány évben sokat tanulhattak az elektronikus információtechnológia menedzselésének szükségességéről a saját EDI, ERP és internet-hálózatuk kiépítésekor szerzett tapasztalatokból. Nagyon gyakorlottakká váltak a minőségirányításban, ez lehetővé teszi a beruházók gyors terv szerinti, valóban nagymértékű megtérülését az elektronikus információ révén, olyan periódusokon való áthaladás nélkül, amelyben az elsődleges következmény, hogy a korábbinál gyorsabban juthatunk kisebb adatintegritáshoz.
Az utóbbi évek egyik fontos eredménye, hogy jelentős fejlődés következett be magában a szoftverek minőségében. A komplett információs és kommunikációs létesítmények tervezéséből, felszereléséből, alkalmazásából, integrálásából, tervszerűségéből, gazdaságosságából és eredményes használatából származó eredmények folytán ezt inkább a minőség egyik kulcsterületévé teszik, minél jobban közeledtünk a 21. század minőségügyi lehetőségeinek kibontakozásához.
Folytatjuk
Minőségügyi trendek az új évezredben - 2. rész
A szerző bemutatja a nemzetközi fejlődésnek azt a három területét, amely az utóbbi évtizedben felpezsdítette az üzleti életet, az oktatást, az egészségügyet és a közszolgálati tevékenységet, és amely véleménye szerint megalapozta a minőségügy jövőjét. Ezután részletezi a minőség jövőjének a legfontosabb irányait, majd vázolja a General System Co. által kidolgozott Total Quality 2000-et.