2p

A szerző bemutatja a nemzetközi fejlődésnek azt a három területét, amely az utóbbi évtizedben felpezsdítette az üzleti életet, az oktatást, az egészségügyet és a közszolgálati tevékenységet, és amely véleménye szerint megalapozta a minőségügy jövőjét. Ezután részletezi a minőség jövőjének a legfontosabb irányait, majd vázolja a General System Co. által kidolgozott Total Quality 2000-et.

A vállalatok az elmúlt néhány évben sokat tanulhattak az elektronikus információtechnológia menedzselésének szükségességéről a saját EDI, ERP és internet-hálózatuk kiépítésekor szerzett tapasztalatokból. Nagyon gyakorlottakká váltak a minőségirányításban, ez lehetővé teszi a beruházók gyors terv szerinti, valóban nagymértékű megtérülését az elektronikus információ révén, olyan periódusokon való áthaladás nélkül, amelyben az elsődleges következmény, hogy a korábbinál gyorsabban juthatunk kisebb adatintegritáshoz.

Az utóbbi évek egyik fontos eredménye, hogy jelentős fejlődés következett be magában a szoftverek minőségében. A komplett információs és kommunikációs létesítmények tervezéséből, felszereléséből, alkalmazásából, integrálásából, tervszerűségéből, gazdaságosságából és eredményes használatából származó eredmények folytán ezt inkább a minőség egyik kulcsterületévé teszik, minél jobban közeledtünk a 21. század minőségügyi lehetőségeinek kibontakozásához.


Folytatjuk


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!