2p

A szerző bemutatja a nemzetközi fejlődésnek azt a három területét, amely az utóbbi évtizedben felpezsdítette az üzleti életet, az oktatást, az egészségügyet és a közszolgálati tevékenységet, és amely véleménye szerint megalapozta a minőségügy jövőjét. Ezután részletezi a minőség jövőjének a legfontosabb irányait, majd vázolja a General System Co. által kidolgozott Total Quality 2000-et.

A vállalatok az elmúlt néhány évben sokat tanulhattak az elektronikus információtechnológia menedzselésének szükségességéről a saját EDI, ERP és internet-hálózatuk kiépítésekor szerzett tapasztalatokból. Nagyon gyakorlottakká váltak a minőségirányításban, ez lehetővé teszi a beruházók gyors terv szerinti, valóban nagymértékű megtérülését az elektronikus információ révén, olyan periódusokon való áthaladás nélkül, amelyben az elsődleges következmény, hogy a korábbinál gyorsabban juthatunk kisebb adatintegritáshoz.

Az utóbbi évek egyik fontos eredménye, hogy jelentős fejlődés következett be magában a szoftverek minőségében. A komplett információs és kommunikációs létesítmények tervezéséből, felszereléséből, alkalmazásából, integrálásából, tervszerűségéből, gazdaságosságából és eredményes használatából származó eredmények folytán ezt inkább a minőség egyik kulcsterületévé teszik, minél jobban közeledtünk a 21. század minőségügyi lehetőségeinek kibontakozásához.


Folytatjuk


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!