2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A kiskereskedelemben a versenyelőny eléréséhez kulcsfontosságú, hogy figyelembe vegyük a vásárlói igényeket , állítja az Economist Intelligence Unit "Intelligens kereskedelem: hogyan tegyük a vásárlást kellemes élménnyé" című új háromrészes tanulmányának első kötete. A tanulmány világszerte 180, a kiskereskedelem területén vezető pozíciót betöltő szakember internetes megkeresésével készült az SAP megbízásából.

Legjobb ügyfeleik alaposabb megismerésére és megértésére a cégek leggyakrabban a hűségkártyák adatainak elemzését választják (41 százalék). Népszerű módszer továbbá a kutatás (26 százalék), illetve az ösztönző programok (15 százalék). A válaszadóknak csupán kilenc százaléka igyekszik teljesítményét oly módon javítani, hogy levonja a konklúziót a panaszokból és a visszavitt termékekből, áll a társaság közleményében.

"Az ügyfélhűség azon múlik, hogy a kereskedők mennyire képesek megérteni vásárlóik érdekeit, értékeit és szükségleteit" - mondta el Nigel Holloway, az Economist Intelligence Unit amerikai részlegének kutatási igazgatója. "Tehát a kiskereskedők felelőssége, hogy minden lehetséges eszközt felhasználjanak arra, hogy új és lelkesítő módon kommunikáljanak vásárlóikkal" - tette hozzá.

A megkérdezett vezetők több mint fele alkalmaz új termékeket (63 százalék), helyi üzleti aktivitást (56 százalék) és nyújt a különleges ügyfelek számára kedvezményeket (52 százalék) azért, hogy növelje ügyfelei hűségét. A promóciók sikerét a megkérdezettek 55 százaléka méri le az ügyfelek elégedettségén, míg 52 százalék az ügyfelek megtartásának arányát elemzi. 40 százalékuk használja a kiskereskedelmi eladótér egy négyzetméterére eső eladások számának elemzését.

"Elengedhetetlen, hogy megértsük: mit akarnak a vásárlók, és pontosan azt nyújtsuk nekik a megfelelő időben, a megfelelő helyen és a megfelelő csatornán keresztül" - mondta el David Thomas, az SAP Retail vezető alelnöke.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!