2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Honda és a Toyota 2007-es modelljei voltak a leginkább üzemanyag-takarékos autók az Egyesült Államokban, állítja egy frissen publikált tanulmány.

A 2007-es autók átlagosan 20,2 mérföldet tudtak megtenni egy gallon (3,78 liter) üzemanyagból, ami megegyezik a 2006-os járművek átlagfogyasztásával, közölte a Környezetvédelmi Ügynökség (EPA) éves jelentésében.

A Honda Motor Co. 22,9 mérföld per gallonos (mpg) adatai messze a leginkább üzemanyag-hatékony autógyártóvá tették a vállalatot. A Toyota 22,8 mpg-s átlagával javítani tudott a tavalyi eredményén. A japán gyártó értékeit jelentősen javította a hibrid Prius modell, amely 46,2 mérföldet képes megtenni egy gallon üzemanyagból.

Az amerikai autógyártók közt a General Motors a leghatékonyabb 19,4 mpg-vel, melyet a Ford követ 18,7-es adattal. A DaimlerChrysler büszkélkedhet a legrosszabb adatokkal, az autógyártó modelljei mindössze 18,3 mérföldet képesek megtenni egy gallon üzemanyagból. A DaimlerChrysler közel három éve nem tudott javítani fogyasztási mutatóin.

Az autótípusonkénti megoszlásban a személyszállító autók átlagosan 23,4, az SUV-k 18,1, míg a pickupok 16,2 mérföldet voltak képesek megtenni egy gallon üzemanyagból 2007-ben, jelentette az AP hírügynökség.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!