2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Az önértékelés a vállalat minden területén rendkívül fontos, nincs ez másképpen a minőségbiztosítással sem. A külső szemlélő ugyanis kevésbé ismeri a cégünk belső ügyeit, erősségeit és gyengeségeit, amelyek kihatnak a vállalat tevékenységének színvonalára és eredményességére.

A "milyen formában értékeljünk" megválasztásakor ugyancsak jelenlegi fejlettségünk, és az ebből következő információigény a döntő.

Értékelhetünk

  • témakörönként,

  • rész-témakörönként,

  • kérdésenként.


Szóba jöhet

  • többfokozatú értékelőskála

  • százalékos értékelés

  • szöveges értékelés, erősségek - gyengeségek listázása

  • "útkereső" kártya

  • RADAR-elven alapuló pontozás (a minőségi díjak értékelésekor használt módszer)


"Milyen gyakran végezzünk önértékelést?" Minthogy a módszert általában átfogó áttekintésre használják, (bár a szervezet részeire és folyamataira önállóan is alkalmazható), s az alkalmazott eszközrendszertől függően jelentős erőforrásokat is igényelhet, 2-5 éves gyakoriság szokott szóba jönni.

4. Önértékelés és stratégiaalkotás

A stratégia fő feladata, hogy meghatározza azt az utat, melyen járva egy adott időszakban legeredményesebben tudjuk küldetésünket beteljesíteni úgy, hogy azzal együtt jövőképünkhöz is közelebb kerüljünk.

A vezetés számára a stratégiaalkotás a külső és belső helyzet állandó elemzésén alapuló, folyamatos feladat. A rendszeresen végrehajtott önértékelés árnyalt képet ad belső helyzetünkről, legfontosabb külső kapcsolatainkról és azok eredményességéről. Kiérlelt, kidolgozott módszereket alkalmazva (NMD modell, RADAR-elv), lehetőségünk nyílik a legkiválóbbakkal történő szint-összehasonlításra.

Mindezek a vezetés számára nélkülözhetetlen bemenő információkat szolgáltatnak a sikeres stratégiaalkotáshoz.

Egyre strukturáltabb módszerek alkalmazása az önértékelésben egyre konkrétabb beavatkozási pontok meghatározását teszik lehetővé egy stratégiailag meghatározott időszakon belül is.

Az önértékelés a jó tervezés előkészítésén kívül a végrehajtási szakasz sikerére is kihat. Erősíti a csapatszellemet, segít a "közös nyelv" kialakításában, ezáltal fejleszti a szervezeti kultúrát. Munkatársaink számára az értékelésben betöltött aktív, felelősségteljes szerep jelentős motiváló hatással bír az önértékelésből következő feladatok megoldásában is.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!