Tulajdonképpen egyáltalán nem meglepő fordulatról számol be a kormányközeli Magyar Idők: a lap "forrásokra hivatkozva" (ez alatt alighanem Rogán Antal kommunikációs minisztériumának eligazítását kell érteni) azt írja, hogy a kormány a brüsszelezős nemzeti konzultáció sikerén felbuzdulva annak lezárulta után "köszönő- és eredménykampányt" indít, melynek központi üzenete az lesz, hogy
„Magyarország erős és büszke európai ország”
A forrásokra hivatkozás jegyében a feltehetően már konyhakész plakátot már meg is osztotta a kormány a Facebookon. Az arculat a megszokott, valószínűleg a kivitelezők is ugyanazok, akik ezekkel jól szoktak járni.
"Minden idők legsikeresebb Nemzeti Konzultációja", áll a plakáton. A kormány közlése szerint több mint 90 százalékos bólogatási arány mellett 1,7 millió ember küldte vissza ingyen - valójában közpénzen - a közpénzen kiküldött propagandaanyagot. Ehhez az is kellett, hogy a kezdeti lakossági passzivitás után észbe kapjanak, és a megyei lapoktól kezdve az ingyenes Lokálon át a tévés "ez felháborító"-szpotokkal bezárólag a létező összes felületen izomból nyomassák a sorosozást-brüsszelezést. Közpénzen, persze.
Mi köszönjük!
mfor.hu