Kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor 2024
Kalkulátorunk segítségével kiszámolhatja, az Ön cége melyik adózási formával járna a legjobban.
1. Ha a tételes kisadózó éves árbevétele meghaladja a 12 millió forintot, az efeletti rész 40%-át kell adóként pluszban befizetni.
2. KATA esetén a külföldi kapcsolt vállalkozástól származó bevételnek a 71,42 százalékára 40 százalékos büntetőadót kell felszámolni.
3. KATA esetén az egyéb külföldi bevételek 3 millió forintot meghaladó részének 71,42 százalékára 40 százalékos büntetőadót kell felszámolni.
4. A munkaadó által fizetendő járulékokat a kalkulátorunk kiszámolja.
5. Főállású vállalkozóként fizetendő járulékokat a kalkulátorunk számolja ki.
6. Legalább középfokú, szakirányú végzettséget igénylő munkakörben, teljes munkaidőben foglalkoztatva a mindenkori garantált bérminimum a munkabér alsó határa.
7. A KIVA választásának feltétele a maximum 50 fős foglalkoztatotti létszám és maximum évi 3 milliárd forintos árbevétel/mérlegfőösszeg.
8. A társasági adó mértéke egységesen 9%.
Az adatok tájékoztató jellegűek, kalkulátorunk az egyes adózási formák összehasonlítására szolgál a fizetendő adó tekintetében.
- Mészáros Lőrinc is izgulhat, mert átvilágítják a Kisfaludy-pályázatok milliárdos támogatásait
- Ennyi forintot kell most fizetni egyetlen euróért
- Bod Péter Ákos szerint szembe kell nézni az igazsággal
- A kormány belenyúlna az MNB tulajdonosi ellenőrzésébe és a felügyelőbizottság működésébe
- Így próbálják kizárni Magyar Péterék a katás csalásokat
- Komoly változások jöhetnek az MNB-ben
- Rubio: Irán elvesztette a teljes ellenőrzést a Hormuzi-szoros fölött
- Hadiipari cégekre mértek tömeges csapásokat az oroszok
- Szép álmokat ígér a forint
- Tényleg jön a kamatadó? Szívükhöz kaptak a magyar állampapír-tulajdonosok
- Aggódik az idei GDP-növekedésért a Költségvetési Tanács
- Nyomoz a rendőrség a Tisza gyanús közbeszerzése miatt

