1p

Nem tudni, miért kellett az emelés.

5,5 milliárd forintról 9,3 milliárd forintra módosította a 2017-es kommunikációs keretszerződését a Szerencsejáték Zrt. a Trinity Communications Kft.-vel, írja a Magyar Nemzet.

Kuna Tibor (forrás: Facebook)

A Trinity a Fidesz volt kabinettitkárának, Kuna Tibornak az egyik cége, aki egyben Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter barátja is. A Szerencsejáték Zrt. vezérigazgatója Braun Márton volt fideszes országgyűlési képviselő. A monopolhelyzetben lévő, tehát pluszreklámra aligha szoruló vállalat marketing- és kommunikációs igazgatója pedig Zsiga „meg lehet élni havi 47 ezer forintból” Marcell.

A Trinity Communicatons tavaly 15,2 milliárdos árbevétel mellett 1,9 milliárdos adózott eredményt ért el, ebből Kuna 440 millió forintot osztalékként ki is vett.

Tavaly Kuna másik cégével, a Young and Partners Kft.-vel kötött hasonló nagyságrendű szerződést a Szerencsejáték Zrt., akkor összesen mintegy 10 milliárd forintot tett ki a különböző reklám- és népszerűsítő kampányokról szóló megállapodás értéke.

Azt a Szerencsejáték Zrt. nem indokolta meg a lapzártáig, hogy miért volt szükség a mostani, 3,8 milliárdos emelésre.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!