A 313 milliós tagság részeként a magyar tagság 500ezres közössége is részesülhet a Linkedin adta komoly üzleti lehetőségekből, amennyiben a közösségi oldalt megfelelően használjuk. A Linkedin hazai tagsága 2011 őszén 150 ezer, 2013 februárjában volt a 300 ezer és 2014 augusztusában érte el a félmillió tagot, azaz a tagság növekedésének üteme továbbra is igen erőteljes. Bánki Tamás Linkedin szakértő szerint a magyarországi Linkedin tagság fejlődése töretlen, nem csak létszámában, de aktivitást tekintve is.
A Linkedin szakmai közösség, ahol különböző módokon tudunk megjelenni, kommunikálni, beszélgetni. A Személyes Profilunkon, a Céges Oldalunkon, a Csoportokban és a Hirdetési és Álláshirdetési felületeken is el tudjuk juttatni üzenetünket, tartalmunkat kapcsolati hálónkhoz, követőinkhez és hirdetéseinkkel azon is túl. Bár ez az öt felület külön-külön életet él a Linkedinen, mégis egységet alkot.
A Linkedin három fő bevételi forrása a munkaerő áramlás segítéséből (60%), a hirdetési díjakból (20%) és a tagsági díjakból (20%) származik. Ugyanakkor a Linkedin tagság ingyenes, bárki csatlakozhat a közösséghez.
A Linkedinen 2013-ban 2 millió 850 ezer cég volt jelen, 2014 augusztusában pedig egy millióval több, 3,85 millió. Közülük 4140 van Magyarországon. A Linkedin 2 millió csoportja közül majd 980 magyar nyelvű. Magyarország legnagyobb Linkedin csoportja a Hungary Business Society (HBS) Magyar Üzleti Társaságnak több mint 6100 tagja van. A második legnagyobb csoport a Hungarian IT Professionals tagsága is több mint 5600 fő, mondta el Bánki Tamás.
mfor.hu