A szövetség elmúlt éveiben tapasztalható fejlődésnek köszönhetően ismét újabb cégekkel frissült a DMSZ tagság. A direkt marketing szolgáltatói oldalán kívül egyre többen csatlakoznak a megrendelői kört képviselve. A szervezet tagjai közé választott cégek: Schober Information Group Magyarország Kft., Copy General Kft., Philip Morris Magyarország Kft., Robert Bosch Kft., Raabe Tanácsadó és Kiadó Kft., IPPL Hungary Kft.
A szervezet 2006-os működését pozitívan értékelte a közgyűlés. A DMSZ egyértelműen legfontosabb és legkimagaslóbb projektje a szakmában hiánypótló és régóta várt direkt marketing ágazati kutatás megvalósulása volt. A tanulmány során megtörtént a teljes magyar direkt marketing piac felmérése, méretének, összetételének meghatározása.
Emellett komoly növekedést ért el a pusztán két éves múltra visszatekintő Golden Dove programsorozat és újabb sikereket könyvelhettek el a nemzetközi kapcsolatokban. Ez utóbbi eredményeként 2007-től a DMSZ tagja lett az IFDMA (Nemzetközi Direkt Marketing Szövetség) és a DMA-UK (Angol Direkt Marketing Szövetség) szervezeteinek.
A fentiek megerősítették a tagság bizalmát, így a szövetség elnöksége változatlan összetételben dolgozhat tovább. A 2007-es kutatási projekt kifejezetten a fogyasztókat fogja szondázni, melynek fókuszában a DM eszközök hatékonyságát befolyásoló lakossági attitűdök szerepelnek, áll a társaság közleményében.