2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A DMSZ márciusi közgyűlése újraválasztotta Vámos-Hegyi Attila (Magyar Telekom Nyrt.) alelnököt és Viniczai András (Café Contact) elnökségi tagot, valamint hat új vállalatot is tagjai közé választott a szervezet.

A szövetség elmúlt éveiben tapasztalható fejlődésnek köszönhetően ismét újabb cégekkel frissült a DMSZ tagság. A direkt marketing szolgáltatói oldalán kívül egyre többen csatlakoznak a megrendelői kört képviselve. A szervezet tagjai közé választott cégek: Schober Information Group Magyarország Kft., Copy General Kft., Philip Morris Magyarország Kft., Robert Bosch Kft., Raabe Tanácsadó és Kiadó Kft., IPPL Hungary Kft.

A szervezet 2006-os működését pozitívan értékelte a közgyűlés. A DMSZ egyértelműen legfontosabb és legkimagaslóbb projektje a szakmában hiánypótló és régóta várt direkt marketing ágazati kutatás megvalósulása volt. A tanulmány során megtörtént a teljes magyar direkt marketing piac felmérése, méretének, összetételének meghatározása.

Emellett komoly növekedést ért el a pusztán két éves múltra visszatekintő Golden Dove programsorozat és újabb sikereket könyvelhettek el a nemzetközi kapcsolatokban. Ez utóbbi eredményeként 2007-től a DMSZ tagja lett az IFDMA (Nemzetközi Direkt Marketing Szövetség) és a DMA-UK (Angol Direkt Marketing Szövetség) szervezeteinek.

A fentiek megerősítették a tagság bizalmát, így a szövetség elnöksége változatlan összetételben dolgozhat tovább. A 2007-es kutatási projekt kifejezetten a fogyasztókat fogja szondázni, melynek fókuszában a DM eszközök hatékonyságát befolyásoló lakossági attitűdök szerepelnek, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!