2012. január 4. 17:04

Karados Gábor személyében az Indextől érkezett szakember a Ringiernél az online és mobil fejlesztésekért, meglévő és új digitális termékekért, a digitális stratégia megvalósításáért felel.

Kardos Gábor

2012 január elsejétől Kardos Gábor a Ringier Médiavállalat Digitális üzletágának igazgatója. Feladata a Ringier teljes online tevékenységének operatív és üzleti felügyelete, az internetes és mobil tartalmak és szolgáltatások összehangolása, új termékek indítása és akvizíciós tevékenység.

A szakember az Indextől érkezett a Ringierhez. Kardos Gábor 2000-ben kezdett az Indexnél projektmenedzserként, majd 2001 végétől a lapigazgatói, 2007-től 2011. augusztusáig az ügyvezető igazgatói feladatokat látta el. Az operatív irányítás, az értékesítés és tartalomfejlesztés összehangolása mellett a stratégia kialakításában is kulcsszerepet vállalt. Az Indexet is tulajdonló CEMP (Közép Európai Média és Kiadó Zrt.) üzletfejlesztési igazgatójaként részt vett a leányvállalatok kontrolljában, közreműködött valamint megvalósított számos akvizíciót.

Korábbi tevékenységei közül változatlanul ellátja feladatait a regionális, kattintás alapú hirdetési rendszert működtető ETARGET igazgatóságában.

Juhász György online tartalomfejlesztési vezetőként folytatja munkáját a Digitális üzletágon belül.

További karrier híreket menedzserekről az mfor.hu Menedzserek rovatában olvashatnak