A magyar vállalati közép- és felsővezetők 33%-a legalább havonta egyszer vesz részt nemzetközi utazással is járó üzleti megbeszélésen és 43,2%-uk utazásai több mint felét bonyolítja repülővel. Üzleti kultúránkban az utazással is járó kapcsolattartás, még a jelenlegi piaci körülmények között is, magasan vezet az olyan alternatív kommunikációs eszközök használatával szemben, amelyek a személyes kontaktus helyettesítésére irányulnak. A legtöbb magyar üzleti utazó a szolgáltatási és az ipari szektor vállalatainak vagy produktumainak képviseletében utazik külföldre, elsősorban Németországba, Angliába, Franciaországba valamint az Egyesült Államokba. – derül ki abból a felmérésből, amelyet a British Airways és BOSS Magazin készített 300 üzleti utazó körében, utazási szokásaik valamint az utazás általános üzleti kapcsolattartásban betöltött szerepének vizsgálata céljából.