A nyomtatott médiában a magazinok terén nagy a konkurenciaharc. A legolvasottabb női életmód-magazin a Cosmopolitan 57 000 eladott példányszámmal, kissé lemarad a Joy (44 780), az Elle (31 400), erősen lemarad vetélytársaitól a Beau Monde (23 500). A hagyományosnak mondható magazinok sem maradnak el: 44 100 olvasó kiváncsi a Családi Lapra, 48 900 a Csók és Könnyre.
A férfimagazinok közt még mindig a Playboy (41 000) és az FHM (40 500) a legolvasottabb. A CKM már kevésbé népszerű 35 000 eladott példányszámmal, a magyar piacon némi késéssel megjelent Hustler pedig még mindig nem tudott betörni, 18 000 lap kel el belőle.
A legsikeresebb hetilap évek óta a Story (389 500), lekörözve a Nők Lapját (305 580). A műsorújságok, a Színes RTV és a TVR Hét 266 000 illetve 271 300 értékesített példányszámmal bírnak. A Story kiadója által megjelentetett, szintén Ómolnár Miklós főszerkesztésével készülő társlap, a Best sikerrel helyezkedett el a piacon (187 000), már-már megközelíti a betonbiztos olvasótáborral rendelkező Kiskegyedet (218 100).
A Smuck Andor főszerkesztő által jegyzett két bulvárlap egyelőre kevésbé sikeres: a Star 69 300, a Villám jóval kevesebb, 17 700 vevővel bír.
Sokan vásárolják a rejtvénymagazinokat: a kéthetente jelentkező Ügyes 114 500, a Füles pedig 91 500 olvasójával a mezőny nagy részét maga mögé utasítja.
A napilapok közt verhetetlen a Blikk (261 500 példányszám), magas értékesítési adatoknak örvendhet a Népszabadság (176 900). Hozzájuk képest lemaradt a Magyar Nemzet (82 200), a Magyar Hírlap (34 500) és a Népszava (27 950). A Színes Mai Lapról (65 190) elmondható, hogy gyakorlatilag vereséget szenvedett a Blikktől. A legnagyobb példányszámban az olvasókhoz kerülő napilap egyébként a Metro, 315 000 - 345 000 lapszámmal, ezt azonban ingyen terjesztik.
A gazdasági hetilapok területén a HVG a piacvezető (107 200), kevésbé sikeres a harmadik negyedév felmérése szerint a Figyelő (15 900).
Kategóriagyőztes a Story, a HVG, a Playboy
A MATESZ által megjelentetett harmadik negyedéves összesen értékesített példányszám adatai alapján elmondható, egyes területeken már behozhatatlan előnyre tett szert egy-egy lap. Máshol fej-fej mellett küzdenek az olvasókért a konkurens sajtótermékek.