2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Macher Szabolcs és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) ismét rangsorolta a Magyarországon működő reklám- és kommunikációs ügynökségeket a 2011-ben szerzett rangos hazai és nemzetközi díjaik alapján. Az M-Lista élén idén az Ogilvy áll.

A Magyarországon működő ügynökségeket kreativitás alapján rangsoroló M-lista összeállításánál a hazai reklám szakmai versenyek mellett a rangos nemzetközi megmérettetéseken elért eredményeket is figyelembe vették. 2011-ben az M-lista első helyét az Ogilvy csapata szerezte meg, akik már az előző évben is dobogós helyezést értek el. Hatalmasat ugrott előre és második helyezett lett a 2010-ben még csak a lista 15. helyén álló Laboratory Ideas, a harmadik helyezést a 2010-es év második helyezettje, a DDB szerezte meg, míg az előző két évben a listát folyamatosan vezető ACG idén a hetedik helyen szerepel. Az M-lista összeállításánál a legtöbb díjat nyert reklámkampányokat is rangsorolták, itt az élen a Laboratory Ideas munkája az IKEA e-Folder szerepel, ami nagyban hozzájárult az ügynökség dobogós helyezéséhez.

Az idei lista újdonsága a hatékonysági rangsor, ami - az M lista al listájaként - a leghatékonyabb ügynökségeket rangsorolja a 2011-es Effie eredmények alapján. A hatékonysági listán az ACG az első, második helyen a Rebel Rouse a Trambulin Filmmel együtt, a harmadik helyezést pedig az OMD ügynökség érdemelte ki.

A hatékonysági rangsor elkészítésének apropóját idén, az Effie reklámhatékonysági verseny 10. születésnapja mellett, a kommunikációs során a kreativitás mellett egyre jobban előtérbe kerülő hatékonysági szempontok adták. A listák pontszámítási rendszerében az ügynökségek a Grand Prix trófeákért 5 pontot, az arany díjakért 3 pontot, az ezüst díjakért 2 pontot, a bronz díjakért 1 pontot, míg a shortlistes helyezésekért 0,5 pontot kaptak. A végleges rangsorolás úgy jött létre, hogy a szerzett pontok az egyes versenyek presztízsének megfelelő súlyszámokkal szorzódtak fel.

A lista érdekessége, hogy 2010-ben az első 15 szereplő összesen 17 930 pontot szerzett, míg 2011-ben az összpontszám több mint 40 százalékkal, 26 320-ra nőtt. Ez azt jelenti, hogy a Magyarországon működő ügynökségek 2011-ben többet nevezést adtak le, több díjat nyertek és jobb helyezéseket értek el.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!