2018. február 1. 13:19

A gyűlöletkampány kiötlője, Balásy Gyula cége nyerte meg a Családok Évének kommunikációjára kiírt közbeszerzési eljárást.

2018 a Családok Éve - hallhattuk ezt már több kormánytagtól is, mely olyan jelentőségű esemény, hogy a Magyar Nemzeti Bank ebből az apropóból még emlékérmét is kibocsát. Holott eddig csak történelmi eseményekhez, évfordulókhoz, nagyobb sporteseményekhez kapcsolódóan készült emlékérme.

Kapcsolódó:
Olyan komolyan gondolja a kormány a Családok Évét, hogy emlékérme is készül

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal által lefolytatott közbeszerzésen a Családok Éve országos programsorozat és kommunikációs kampányhoz kapcsolódó rendezvényszervezési, grafikai tervezési, integrált reklámügynökségi, továbbá médiatervezési és -vásárlási, gyártási feladataira kerestek vállalkozót.

A legkedvezőbb ajánlatot a gyűlöletkampányról elhíresült Balásy Gyula cégei adták: a New Land Media és a Lounge Design Kft. A keretösszeg nettó 608,3 millió forint - derül ki a Közbeszerzési Hatóság adatbázisába feltöltött összefoglaló tájékoztatásból.

A két cég a szokásos alvállalkozókkal fog dolgozni a tájékoztatás szerint, vagyis a Kód Piac-, Vélemény- és Médiakutató Intézet Kft.-vel, valamint a p2m Consulting Kft.-vel.

A második legkedvezőbb ajánlat egyébként a mostanában háttérbe szoruló Rogán-szomszéd, Csetényi Csaba cégeitől érkezett, a Network 360 és az Affiliate Network Kft.-től. 

mfor.hu