1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Meglehetősen rózsaszín képet fest az online hirdetési piacról egy most közzétett tanulmány. E szerint ugyanis a következő év áttörést hozhat az online marketing szempontjából, a költésre fordított összegek pedig 16 százalékkal nőhetnek.

Mégis csak egy morzsa?

Egyre több ember ismeri fel, hogy a világhálón való hirdetés költség-hatékony, és a netes megjelenést igen jól össze lehet kapcsolni más médiákkal. Talán túllépünk végre azon a helyzeten, amikor mindenki beszélt erről, de igazából a tapasztalatok hiányában nem sokat tettek.

A robosztus növekedés ellenére az internetes piac még mindig meglehetősen kis százalékban részesedik a teljes reklámpiacból, hiszen az 2006-ban is csak 3 százalék körül lesz. „Tudomásul kell tehát venni, hogy az online marketing továbbra is „kispályás játék” marad a piac egészéhez képes” – szummázat véleményét John Rose, a Global Insight vezetője.


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!