Mégis csak egy morzsa?
Egyre több ember ismeri fel, hogy a világhálón való hirdetés költség-hatékony, és a netes megjelenést igen jól össze lehet kapcsolni más médiákkal. Talán túllépünk végre azon a helyzeten, amikor mindenki beszélt erről, de igazából a tapasztalatok hiányában nem sokat tettek.
A robosztus növekedés ellenére az internetes piac még mindig meglehetősen kis százalékban részesedik a teljes reklámpiacból, hiszen az 2006-ban is csak 3 százalék körül lesz. Tudomásul kell tehát venni, hogy az online marketing továbbra is kispályás játék marad a piac egészéhez képes szummázat véleményét John Rose, a Global Insight vezetője.
Ki tud nagyobbat mondani? - Növekedési előrejelzések az online marketing piacon
Meglehetősen rózsaszín képet fest az online hirdetési piacról egy most közzétett tanulmány. E szerint ugyanis a következő év áttörést hozhat az online marketing szempontjából, a költésre fordított összegek pedig 16 százalékkal nőhetnek.