EUR/HUF 404.05 -0.3 USD/HUF 356.81 -1.9 CHF/HUF 433.02 +0.8 GBP/HUF 480.52 -2.3 BTC/USD 104710 -50
  • Bejelentkezés / Regisztráció
  • Klasszis előfizetés
MFOR
FRISS
  • Friss
  • Videók
  • Podcast
  • Árrésstop
  • Rovatok
    • Agrárium
    • Aranyélet
    • Befektetés
    • Benchmark
    • Egészségügy
    • Ingatlan
    • Innováció
    • Közérdekű
    • Kultúra
    • Külpolitika
    • Makró
    • Oktatás
    • Személyes pénzügyek
    • Szubjektív
    • Történelem
    • Tudomány-Technika
    • Turizmus
    • Vállalatok
  • Kalkulátorok
  • Klasszis rendezvények
1,3 milliárd forint osztalékot vett ki Orbán Győző a bányacégéből
5 órája

1,3 milliárd forint osztalékot vett ki Orbán Győző a bányacégéből

Karácsony Gergely: Öngólt rúghat a kormány
9 órája

Karácsony Gergely: Öngólt rúghat a kormány

Lassan kilábalhat a bérgyártás a pandémia utáni krízisből
9 órája

Lassan kilábalhat a bérgyártás a pandémia utáni krízisből

Paár Attila cége csúcssebességbe kapcsolt
9 órája

Paár Attila cége csúcssebességbe kapcsolt

GfK Hungary

 

 

Médiaszektor-vezetőt neveztek ki a GfK-nál

2010. augusztus 3. 16:21

2010. augusztus 2-tól Kántor Kata tölti be a GfK Hungária Piackutató Intézet Média szektorának szektormenedzseri pozícióját.

GfK: a magyarok elégedettebbek a bankokkal

2010. augusztus 3. 09:04

Jelentősen emelkedett a magyar lakosság bankokkal való elégedettsége az elmúlt egy évben - közölte a GfK Hungária Piackutató Intézet.

Új innovációs menedzser a GfK Hungáriánál

2010. július 29. 16:29

Sári Pétert nevezték ki a GfK Hungária Piackutató Intézet új, innovációs menedzseri posztjára.

Kevesebb üdítőt iszik a magyar

2010. július 28. 09:24

2010 első harmadévében visszaestek a magyar háztartások alkoholmentes hidegital vásárlásai. Mind gyümölcsléből, mind pedig szénsavas üdítőitalokból kevesebbet vásároltunk – állapítható meg a GfK Hungária Háztartáspanel 2010-ben mért eredményeiből. Ez alól a 100 százalékos gyümölcslevek szegmense jelent kivételt, mivel a szegmens mennyiségi piacrésze 2008 óta folyamatosan nő. Hazánkban a szénsavas üdítőitalok közel 40 százalékát az 5 000 főnél kisebb lélekszámú településeken vásárolja meg a magyar lakosság.

Visszaesőben a jégkrém fogyasztása

2010. július 27. 15:04

Visszaesőben a jégkrém fogyasztása Magyarországon, hiába jött a kánikula.

A GfK szerint előtérbe kerültek az akciós vásárlások

2010. június 2. 11:34

A nyugat-európai országokhoz hasonlóan Magyarországon is tudatosabbá váltak a vásárlók: felértékelődött az árak jelentősége, nőtt a napi fogyasztási cikkek esetében az akciós, promóciós vásárlások aránya - derül ki a GfK Hungária legfrissebb kutatásaiból.

A minőség, az ár és a választék alapján választunk boltot

2010. április 28. 10:49

A minőség-frissesség, az ár és a választék hármasa a legfontosabb a boltválasztásnál, de emellett a vásárlások típusai is meghatározóak - derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet Shopping Monitor 2009/2010. című tanulmányából.

GfK: a magyar háztartások alkalmazkodtak a válsághoz

2010. március 9. 11:54

A magyar háztartások úgy alkalmazkodtak a válsághoz, hogy a kevesebbet költöttek ruházkodásra, utazásra, és mérsékelték a napi vásárlásaikat - mondta Dörnyei Otília, a GfK Hungária Piackutató Intézet ügyfélkapcsolati igazgatója kedden, sajtótájékoztatón Budapesten.

Jobban bíznak az uniós pályázatokban a kkv-k

2010. február 25. 12:41

A kis- és középvállalkozások (kkv) több mint fele tartja reálisnak, hogy uniós forráshoz jut, és - a mikrovállalkozásokat kivéve - minden második hazai kkv hallott már olyan uniós pályázati kiírásról, amely komolyan érdekli - derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatásból, amelyben 2009. december 1-11. között mintegy 700 mikro-, kis- és középvállalkozás pályázati hajlandóságát vizsgálta meg a GfK Hungária Piackutató Intézet.

GfK: egyre kevesebb vállalat vesz fel banki hitelt

2010. február 23. 14:59

Továbbra is a bankhitel számít a legfőbb vállalati finanszírozási formának, ám 2009-ben a megelőző évhez képest 70 százalékról 64 százalékra csökkent a belföldi pénzintézettől felvett banki hitelek aránya a finanszírozásban - derül ki a GfK Hungária piackutató legfrissebb felméréséből.

Egyre tudatosabban keressük az akciókat

2010. január 29. 08:46

A magyar háztartások a válság hatására egyre inkább figyelnek az akciókra és a promóciókra vásárlásaik során, a legtudatosabban az alapvető élelmiszereket keresik az üzletek polcain - olvasható a GfK Hungária "Shopping Monitor" című legfrissebb tanulmányában.

Tavaly jelentősen megnőtt hazánkban a banki megtakarítások aránya

2010. január 14. 12:11

Hazánkban a lakosság 17 százaléka gondolja úgy, hogy a következő 12 hónapban félre tud tenni. A többi kelet- és közép-európai országban 2009-ben jelentősen csökkent azok aránya, akik hajlandóságot éreznek a megtakarításra és mindezt meg is tudják tenni – állapítja meg a GfK 14 kelet- és közép-európai országban nemrégiben végzett felmérése. Minden vizsgált országra jellemző, hogy a lakosság tartalékol a nehezebb időszakokra, a gyerekek támogatására és egyre inkább a nyugdíjas évekre. A banki termékek közül még mindig a folyószámla a legnépszerűbb, viszont jelentősen lecsökkent az értékpapír, mint befektetési forma népszerűsége.

GfK: az idén 7 százalékkal csökken a háztartások fogyasztása

2009. december 8. 11:56

Várhatóan a karácsonyi szezon sem tudja ellensúlyozni a kereskedelem év közben elszenvedett veszteségeit, s így éves szinten mintegy 7 százalékkal esik vissza a háztartások fogyasztása 2008-hoz képest - közölte a GfK Hungária kedden az MTI-vel.

Még spórolósabbá vált a magyar

2009. október 29. 14:46

A Takarékossági Világnap alkalmából számos elemzés látott napvilágot, melyekből kiderül, hogy a magyarok zömének fontos a takarékoskodás.

Majdnem minden magyar felnőtt olvas újságot

2009. október 27. 14:36

A magyar lakosság körében továbbra is nagy népszerűségnek örvend az újságolvasás – ezt tükrözik a GfK Hungária és az Ipsos Nemzeti Médiaanalízis tanulmányának 2009 első félévére vonatkozó adatai.

Kevesebb kólát, de több jeges teát iszunk

2009. október 15. 11:01

Hiába a nyár, a tikkasztó meleg, az emberek kevésbé érdeklődnek az alkoholmentes hideg italok iránt, pedig a gyártók legszélesebb kínálatukkal próbálják meggyőzni vásárlóikat, derült ki a Gfk Hungária és az Agrár Európa Tanácsadó Kft. közös tanulmányából.

Stabilizálódik a fogyasztói bizalom

2009. október 5. 14:01

Megtorpant a komplex Fogyasztói Bizalom Index (FBI) emelkedése 2009 júliusához képest, derült ki a GfK Hungária és a Corvinus Egyetem közös felmérésből.

LCD tévét a válság ellenére is egyre többet veszünk

2009. szeptember 16. 10:41

Egyetlen kategóriában nőtt csak a forgalom 2009 első felében a szórakoztató elektronikai cikkek között: a síkpaneles LCD- és Plazma televíziók piaca mennyiségben 8 százalékkal növekedett. Igaz, értékben itt is csökkenés mutatkozott.

Botladozás után erőre kapnak majd a hazai diszkontok

2009. szeptember 15. 13:21

Egy felmérés szerint az elmúlt közel egy évben a szupermarketek tovább tudták növelni piaci részesedésüket. A nagyobb üzletek intenzív növekedése megtorpant, azonban az áruháznyitásoknak köszönhetően néhány éven belül várhatóan tovább növelhetik majd piacrészüket.

Válság testközelből: már a mindennapi betevőn is spórolunk

2009. augusztus 6. 08:31

Visszafogták vásárlásaikat a magyar háztartások 2009 első negyedévében: kevesebb napi fogyasztási cikket vettek és kevesebb pénzt hagytak a pénztáraknál, mint egy évvel korábban, derül ki a Gfk friss felméréséből. Míg a drágább, úgynevezett "A" márkák iránt jelentősen csökkent a kereslet, az olcsóbb, "B" márkák iránt fokozódott az igény.

A hedonista fiatalok "villantják" a sörüket

2009. július 28. 10:11

Az előző évi megtorpanást követően 2009 első négy hónapjában tovább csökkent a háztartások otthoni sörfogyasztása. A GfK Hungária felmérése szerint a teljes lakosság 17 százalékát kitevő hedonista fiatal felnőtt a kosár tetejére teszi a divatos, multi-márkás sörét.

A magyar lakosság 72 százalékának nincs befektetése

2009. július 14. 09:11

Míg Nyugat-Európában és az Egyesült Államokban nőtt a befektetők között a magánszemélyek aránya az elmúlt háromnegyed évben, addig Közép-Kelet-Európában még mindig jelentős az arányuk azoknak, akik semmilyen befektetésük sincs, Magyarországon arányuk 72 százalék - mondta Kozák András, a GfK Hungária Piackutató Intézet igazgatója sajtótájékoztatón kedden Budapesten.

Nyoma sincs a válságnak a fogyasztói bizalmi indexünkben

2009. július 7. 09:16

A GfK piackutató intézet fogyasztói bizalmi indexe, a második negyedévben bekövetkezett emelkedésnek köszönhetően csaknem teljesen visszaállt a gazdasági válság előtti, 2008. szeptemberi szintre - derül ki a GfK és a Budapesti Corvinus Egyetem közös felmérésből.

A "befutott értelmiségiek" aggódnak leginkább a környezetért

2009. június 16. 10:51

A magyar felnőtt lakosság mindössze egyharmadát érdekli a környezetvédelem, mint téma. Hasonló arányban vannak azok, akik azt vallják magukról, hogy hajlandóak is tenni környezetünk védelméért. A GfK Hungária és a TÁRKI közös fogyasztói szegmentációs modelljét alapul véve a GfK megvizsgálta a lakosság környezetvédelemhez, környezettudatos életmódhoz való viszonyát. A felmérések eredményei rámutatnak, hogy a lakosság 45 százaléka vallja magáról, hogy valaha is gyűjtötte szelektíven a szemetet. Legnagyobb arányban a "befutott értelmiségiek", legcsekélyebb arányban pedig a társadalom legalsó rétege, az "underclass" teszi mindezt.

Nem csak sírkőre gyűjtenek az ötven felettiek

2009. április 8. 15:14

Az ötven, hatvan, hetven felettiek kiesnek a marketingesek látószögéből, pedig interneteznek, blogot vezetnek, utaznak, tevékeny életet élnek, és utálják, ha nénizik, bácsizzák őket. Vagy mégis csak otthon ülnek, szomorkodnak, és minden pénzüket gyógyszerre költik? Az mfor.hu a Magyar Fogyasztó 50+ szerdai konferencián járt.

A húsvéton a válság sem fog?

2009. április 7. 14:34

A húsvéti csokievés úgy tűnik, egy kevésbé árérzékeny tevékenység, hiszen válság ellenére is fogy a csoki, ami pedig az életkor-megosztást illeti: a fiatalabbak inkább csokit, az idősebbek pedig sonkát vásárolnak szívesebben húsvétkor.

A fejekben jóval nagyobb a válság, mint a pénztárcákban

2009. február 25. 17:29

Válságban chipset eszünk, alkoholizálunk és etetjük a macskánkat, gondolataink és cselekedeteink pedig nincsenek teljesen összhangban. Ez derül ki a GfK Hungária Piackutató Intézet legfrissebb kutatásából, mely a gazdasági válság kiskereskedelemre gyakorolt hatását vizsgálta. Eszerint tavaly november óta nem változtak, inkább csak felerősödtek a trendek, és árérzékenységünk sem mindenek feletti. Miből engedünk és miből nem? Mfor.hu háttér.

Vigyázat: ha sokat tévézünk, hasonlókká leszünk!

2009. február 18. 16:54

Mivel töltik szabadidejüket a magyarok? A legnehezebb kérdés első körben a szabadidő definiálása, hiszen például valaki a mosogatást, míg más csak a pihenést sorolja oda. Ezen túllépve azonban izgalmas adatok derültek ki a Magyar Fogyasztó Platform szerdai konferenciáján: például akik sokat tévéznek, ellenségesebbnek észlelik környezetüket és hasonlítani kezdenek egymásra. Az internetezés azonban kifejezetten jót tesz nekünk.

Történelmi mélyponton a bizalom, mégis rohamozzuk a boltokat

2009. január 13. 14:34

A GfK Hungary Piackutató Intézet és a Corvinus Egyetem közös Fogyasztói Bizalom Index-kutatásából kiderül: dupla annyian félünk most a munkanélküliségtől, mint az előző negyedévben, a vásárlási hajlandósági indexünk pedig történelmi mélyponton van. Ennek ellenére úgy vásároltunk a karácsonyi szezonban és azután, mint tavaly. Így akarunk kompenzálni?

A GfK az idén már csökkenő növekedési ütemet vár

2008. december 18. 08:49

A gazdálkodás szempontjából csúcsnak számító 2007. évi 2,4 milliárd forint bevétel után az idén kétszámjegyű növekedést vár a GfK Hungária Piackutató Intézet - tájékoztatta Kozák Ákos, a GfK Hungária ügyvezető igazgatója az MTI-t.

Mégsem rohantak a háziasszonyok OTP-részvényekért

2008. december 9. 10:49

A pénzügyi válság hatására a magyar lakosság attitűdje ugyan megváltozott, valós pénzügyi döntéseit azonban még csak a kivárás jellemzi. Az emberek érdeklődése a pénzügyek felé megnövekedett, és talán még a kockázatosabb tranzakciókat is bevállalják a jövőben a nagyobb hozam érdekében - ha lesz mit kockáztatni, ugyanis történelmi mélypontra zuhant a lakossági megtakarítások száma. A GfK Hungária Piackutató Intézet prezentációján az mfor.hu is részt vett.

A felső plusztól az underclassig: célkeresztben a fogyasztók

2008. november 27. 17:44

A GfK Hungária és a TÁRKI Társadalomkutatási Intézet közös kutatása olyan univerzális fogyasztói szegmentációs modellt mutatott be, amely segítségül szolgálhat a marketingvilágnak, hogy jobban megismerje fogyasztóit. A kutatók nem a vágyakat, lehetőségeket, hanem konkrétan a fogyasztást vizsgálták. A felmérés prezentációján az mfor.hu is részt vett.

Csökkent a magyarok vásárlási hajlandósága

2008. július 9. 18:44

A GfK Hungária Piackutató Intézet komplex Fogyasztói Bizalom Indexe a Fogyasztói Várakozások Indexével együtt emelkedett a második negyedévben, ugyanakkor a Vásárlási Hajlandóság Index csökkenő tendenciát mutat, és 2002 óta a második legalacsonyabb szinten áll.

Vagyonadóval javítana a versenyképességen a Deloitte vezére

2008. július 3. 13:24

Adórendszerbeli átcsoportosítással nem javítható Magyarország versenyképessége, ehhez ezermilliárd forintra van szükség, aminek egy része vagyonadókból és az áfa emeléséből teremthető elő - mondta Oszkó Péter, a Deloitte Magyarország elnök-vezérigazgatója csütörtökön az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) rendezvényén.

Szinglik, szegények, szupergazdagok: milyen a magyar fogyasztó?

2008. június 11. 15:04

A "Magyar Fogyasztó 2008" konferencián megtudtuk, milyen a divatkövető, a gazdag és a szingli fogyasztó. A fogyasztás minden értékrend, emberi kapcsolat alapja. És ha belegondolunk, tényleg: például médiafogyasztásunk és szabadidő-fogyasztásunk mennyisége és minősége alapján egész jól meghatározható érdeklődésünk, anyagi helyzetünk, stílusunk, ez pedig meghatározza viszonyunkat a többi emberhez (fogyasztóhoz). Mfor.hu tudósítás.

Tovább nő a hipermarketek súlya Közép- és Kelet-Európában

2008. május 15. 08:44

A GfK Csoport közép- és kelet-európai vásárlási szokásokat vizsgáló Shopping Monitor CEE 2008 tanulmánya egyértelműen a modern kereskedelmi csatornák – különösen a hipermarketek és diszkontok – növekvő népszerűségére mutatott rá. A legdinamikusabb fejlődés ma már nem Közép-Európa, hanem a Balkán – a legszembeötlőbb változások pedig Romániában történtek.

Az agyunkba pillantva befolyásolnák a fogyasztásunkat

2008. május 13. 10:54

Egy átlagos budapesti lakos hozzávetőleg 300 outdoor eszköz mellett megy el egy nap. Ebből körülbelül 110 hirdetésen suhan át a tekintete, 50 darabot néz meg egy másodpercnél hosszabb ideig, és csak 2-4 konkrét reklámra emlékszik vissza. Évente két-, háromezer új márkát vezetnek be Magyarországon, és 100 alatt van azok száma, melyek meg is maradnak. A mai fogyasztó inkább menekülőre fogja, ha reklámmal akarják "traktálni", így a hirdetőknek már nem elég a klisékből kiindulni, érdemes kicsit megkapargatni a felszínt, tulajdonképpen mire is figyelünk oda, mi fogyasztók. Mfor.hu háttér.

GfK: egyre optimistábbak a fogyasztók

2008. április 22. 09:14

Az év első negyedévében négy százalékpontot javulva 142,8 pont lett a GfK Hungária és a Corvinus Egyetem által összeállított közös komplex fogyasztói bizalom index.

  • «
  • ‹
  • 1
  • 2

BÉRkalkulátor 2025

Rezsikalkulátor

KATA és átalányadózás kalkulátor

EKHO kalkulátor

Nyugdíj megtakarítás

Szabadság kalkulátor

Cafeteria kalkulátor

CSED, GYED és GYES kalkulátor

Kisvállalkozói kalkulátor

KIVA kalkulátor

MFOR hírlevél

Friss

  • 20:05
    1,3 milliárd forint osztalékot vett ki Orbán Győző a bányacégéből
  • 18:03
    Szijjártó Péter felesége 400 milliós osztalékot vett ki a cégéből
  • 17:04
    Együtt vigad a NER és a multi: tíz év alatt 50 milliárd profit a cigaretta terítéséből
  • 16:45
    Újabb gyomrost kapott Budapest
  • 16:16
    Karácsony Gergely: Öngólt rúghat a kormány
  • 15:46
    Lassan kilábalhat a bérgyártás a pandémia utáni krízisből
  • 15:31
    Paár Attila cége csúcssebességbe kapcsolt
  • 15:09
    Újságírók listázásába fogott a Fidesz
  • 14:41
    A legtöbb párt mínusszal zárta 2024-et
  • 14:23
    Újabb gigaveszteség – ezt még Matolcsy György hozta össze

MBH Bank elemzés

  • Év végéig nem nyúlhatnak az alapkamathoz
    Év végéig nem nyúlhatnak az alapkamathoz
    2025. május 27. 19:29
  • Még a Covid alatt is több pénzt hagytunk a boltokban, mint tavaly
    Még a Covid alatt is több pénzt hagytunk a boltokban, mint tavaly
    2025. május 13. 14:13
  • Végre valóra válhat Nagy Márton hónapok óta dédelgetett álma?
    Végre valóra válhat Nagy Márton hónapok óta dédelgetett álma?
    2025. január 9. 13:29
  • Nincsen semmi meglepő, de — elemzők a kamatdöntésről
    Nincsen semmi meglepő, de — elemzők a kamatdöntésről
    2024. november 19. 18:05
  • Kiderült, hol a legjobb élni Magyarországon 2024-ben
    Kiderült, hol a legjobb élni Magyarországon 2024-ben
    2024. október 10. 17:06
  • Csak a jövő év második felére csökken 3 százalék alá az infláció?
    Csak a jövő év második felére csökken 3 százalék alá az infláció?
    2024. szeptember 10. 13:25
  • Az MBH Bank szakértőjét a szolgáltatások drágulása lepte meg
    Az MBH Bank szakértőjét a szolgáltatások drágulása lepte meg
    2024. augusztus 8. 10:47

A vidék hírei

  • Óriási bravúrral feljutott a Kazincbarcika az élvonalba, mégis távozik a sikeredző
    2025. május 31. 17:41
  • Egy gólos győzelemmel döntős az Audi ETO KC a Final Four-ban
    2025. május 31. 17:30
  • Segítségnyújtás elmulasztása miatt kérnek segítséget a rendőrök Körmenden
    2025. május 31. 17:27
  • Lottónyereménnyel csábították a vasi férfit a netes csalók
    2025. május 31. 17:27
  • Lázár János a miskolciak adósa, Kecskemét tiltakozik, Szolnokon áll a bál – vidéki lapszemle
    2025. május 31. 10:41
A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk

A kockázat csökkenthető, de a legjobb, ha egyáltalán nem dohányzunk


Május 31-e a Dohányzásmentes Világnap.

Piac&Profit cikkei

  • 16:04
    Új magyar ítélet boríthatja az M&A tranzakciók szabályait
  • 16:04
    Ez lehet a megoldás a gyártószektor nagy gondjára?
  • 15:03
    Meglepően sok magyar venne idén lakást
  • 14:02
    Egészen különleges ajándékokat kapott az angol király
  • 13:01
    Valami készül a benzinkutakon?

Turizmus Online cikkei

  • 15:03
    Miért fontos az STR a szállodák napi működése során?
  • 04:04
    Ketten Comóról – exkluzív hoteldizájn a felhők felett
  • 18:06
    Jön a Társasjátékok Éjszakája
  • 15:03
    Új világnap született: a magyar pezsgő ünnepe
  • 14:02
    Összehangolt NAV-ellenőrzés a Nagybani Piacon

Videók

  • 2025. május 31.
    Százmilliókat vesz ki az emberek zsebéből is a kormány az átláthatósági törvénnyel – Ez Viszont Privát
  • 2025. május 29.
    Ijesztően alakulnak a kötvényhozamok – Klasszis Podcast
  • 2025. május 28.
    Elég agresszív üzenete van – az utca embere a Harcosok Klubjáról
  • 2025. május 26.
    Trump visszatért – és vele jött a piaci felfordulás is
  • 2025. május 24.
    Megint ellopta a show-t Magyar Péter Orbán Viktortól – Ez Viszont Privát

Kalkulátorok

Cafeteria kalkulátor

CSED, GYED, GYES kalkulátor

Ingatlan bérbeadási kalkulátor

Betegszabadság és Táppénz kalkulátor

Ingatlanértékesítési adókalkulátor

Top 24

  • Matolcsy Ádám több milliárd forintos bukást nyelhet le
    Matolcsy Ádám több milliárd forintos bukást nyelhet le
    2025. május 31. 11:11
  • Nagy bejelentést tett Magyar Péter
    Nagy bejelentést tett Magyar Péter
    2025. május 31. 09:54
  • Mégsem adják el a dunántúli NB II-es fociklubot – 10,5 milliót fizettek ki a távozó edzőnek
    Mégsem adják el a dunántúli NB II-es fociklubot – 10,5 milliót fizettek ki a távozó edzőnek
    2025. május 31. 14:06
  • Szijjártó Péter felesége 400 milliós osztalékot vett ki a cégéből
    Szijjártó Péter felesége 400 milliós osztalékot vett ki a cégéből
    2025. május 31. 18:03
  • Nem várt helyről kapott Karácsony Gergely némi bíztatást
    Nem várt helyről kapott Karácsony Gergely némi bíztatást
    2025. május 31. 13:15

Top 168

  • Kipattan az ágyból, ha meglátja, mennyibe kerül az euró
    Kipattan az ágyból, ha meglátja, mennyibe kerül az euró
    2025. május 26. 07:33
  • Felfoghatatlan, hogy mennyibe kerül egy euró
    Felfoghatatlan, hogy mennyibe kerül egy euró
    2025. május 28. 06:31
  • Zavar a kormányoldalon: nekiment a fideszes polgármester Orbán Viktor kötélbarátjának
    Zavar a kormányoldalon: nekiment a fideszes polgármester Orbán Viktor kötélbarátjának
    2025. május 25. 11:46
  • Muri Enikő a Harcosok Klubjában énekelt, cége viszont feladta a küzdelmet
    Muri Enikő a Harcosok Klubjában énekelt, cége viszont feladta a küzdelmet
    2025. május 27. 13:04
  • Nehezen hihető, hogy mennyibe kerül egy euró
    Nehezen hihető, hogy mennyibe kerül egy euró
    2025. május 29. 07:37
  • Még a vártnál is durvább szigorításra készülnek Orbán Viktorék
    Még a vártnál is durvább szigorításra készülnek Orbán Viktorék
    2025. május 26. 17:53
  • Nézze csak, mit művelt a forint!
    Nézze csak, mit művelt a forint!
    2025. május 26. 18:36
  • Ez lett Orbán Viktor nyugdíjasoknak adott kedvezményéből
    Ez lett Orbán Viktor nyugdíjasoknak adott kedvezményéből
    2025. május 26. 12:21
  • Vészjósló figyelmeztetést küldött a Tesco vezére Nagy Mártonnak
    Vészjósló figyelmeztetést küldött a Tesco vezére Nagy Mártonnak
    2025. május 26. 06:44
  • Itt a rendkívüli bejelentés – Gulyás Gergely megszólalt az átláthatósági törvényről – ez volt a szerdai Kormányinfó
    Itt a rendkívüli bejelentés – Gulyás Gergely megszólalt az átláthatósági törvényről – ez volt a szerdai Kormányinfó
    2025. május 28. 14:51

Facebook

depositphotos
Rovatok

Makró
Vállalatok
Befektetés
Személyes pénzügyek
Galéria

Dosszié

Nyugdíj, öngondoskodás
Ingatlan
Hitel
Betétek, hitelek
Autópiac, járműipar
Média
Ipar
Startup

Kalkulátorok

Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Családi pótlék
Lakáshitel kalkulátor
CSOK kalkulátor
Összes kalkulátor

Partnerek

mfor.hu
Privátbankár
Millásreggeli
Ingatlantájoló

Írjon nekünk!
Médiaajánlat
Impresszum
Jogi közlemény
Adatkezelés
Cookie-k (sütik) használata
Adatvédelmi beállítások
Hozzászólási szabályzat
Előfizetői ÁSZF
Sütibeállítások