2011. október 18. 12:07
Kicsivel a várt alatt volt a Coca-Cola nyeresége a harmadik negyedévben: a részvényenként 95 centes profit magasabb ugyan a tavalyinál, de elmarad az egy dollár feletti várakozástól.
2011. szeptember 22. 11:10
Az ausztrál Coca-Cola, a Coca-Cola Amatil Ltd. szerint várják a SABMillertől a Fostersért járó 305 millió dollárt.
2011. augusztus 18. 12:07
Az elkövetkezendő három évben 4 milliárd dollár (megközelítőleg 720 milliárd forint) értékű új beruházásokat hajtana végre a Coca-Cola a világ második legnagyobb gazdaságában - mondta csütörtökön Muhtar Kent, a shanghai kirendeltség elnök-vezérigazgatója.
2011. július 19. 12:38
Majdnem felével, 47 százalékkal nőtt a Coca-Cola második negyedéves bevétele az előző év azonos időszakához képest. Míg tavaly 8,67 milliárdot, addig idén 12,74-et realizált az atlantai cég.
2011. június 14. 09:31
Évi 500 tonna szén-dioxid-kibocsátást és 300 ezer köbméter földgázt takarít meg Magyarország második legnagyobb vízkutas hőszivattyúja, amelyet a Coca-Cola Magyarország állított üzembe zalaszentgróti palackozójában. A berendezés a 700 méter mélyről feltörő NaturAqua természetes ásványvízforrás hőjét hasznosítja kivételes hatékonysággal, így a százmilliós beruházás 3,5 év alatt megtérül.
2011. április 26. 12:25
Mind bevételi, mind profitsoron a vártnál gyengébb eredményről adott számot a világ legnagyobb italgyártója, a Coca-Cola.
2011. február 9. 14:22
A Coca Cola Co. több mint háromszorosára növelte adózott eredményét a tavalyi utolsó negyedévben az előző év azonos időszakához viszonyítva.
2011. január 4. 17:49
A Carnation nyerte el Coca-Cola közép- és dél-európai központja által újonnan kiírt, 23 országot érintő online tenderét. Regionális vezető ügynökségként az elkövetkezendő évben a Carnation kezeli a Coca-Cola Happy Energy, és Fanta márka regionális online aktivitásait a koncepcióalkotástól kezdve a megvalósításon át a lokális változatok elkészítéséig.
2010. december 29. 10:25
Elemzők szerint elgondolkodtató folyamatok zajlanak az amerikai munkaerőpiacon: bár a cégek már magukhoz tértek a válság okozta sokkból, a profitok nőnek és a gazdasági gyógyulás jeleként a tőzsde is szárnyal, az amerikai munkaerőpiac csak nem akar élénkülni. Tartósan magas a munkanélküliség, nem emelkednek jelentősen a foglalkoztatási mutatók. Ennek fő okát a szakértők egyértelműen abban látják, hogy a cégek tengerentúli munkaerővel váltják fel a drága és a nemzetközi normák szerint egyre inkább alulképzett hazai dolgozókat.
2010. november 22. 08:45
A Coca-Cola 22 ezer pohárkészletet hív vissza az Egyesült Államokban, mert a poharak színezőanyaga az egészségre veszélyes kadmiumot tartalmaz.
2010. szeptember 16. 17:47
Az egy évvel korábbi dobogósok megtartották pozíciójukat a legértékesebb márkák rangsorában. Az Interbrand által összeállított lista élén, tíz éve immár megszakítás nélkül a Coca-Cola áll. Az idei év nagy nyertese két technológiai cég, a Google és az Apple volt, melyek 30 százalék feletti értéknövekedést értek el.
2010. július 21. 15:24
A Coca Cola Co. 16 százalékkal növelte adózott eredményét az idei második negyedévben az előző év azonos időszakához viszonyítva.
2010. április 20. 14:26
A külföldi eladások felfutásának köszönhetően az első negyedévben 19 százalékkal nőtt a Coca-Cola profitja - közölte kedden a világ legnagyobb italgyártó cége.
2010. március 10. 03:01
A jövőben csak zsírszegény tejet, ásványvizet és teát árusít az amerikai iskolákban a Coca-Cola és a Pepsi, erre maguk a gyártók vállaltak kötelezettséget. A cukortartalmú üdítő-italokat teljes egészében száműzik az automaták kínálatából.
2010. február 25. 10:51
A The Coca Cola Company a céghez tartozó üdítőitalokat palackozó észak-amerikai üzemek felvásárlására készül. A 15 milliárd dolláros üzlet váltást jelez a fogyasztói szokások változása miatt nehézségekkel küzdő társaság stratégiájában - emelik ki csütörtöki kommentárok.
2010. február 19. 02:16
A Brand Finance cég elemzői idén is összeállították a világ legértékesebb márkaneveinek listáját, melyet továbbra is az amerikai Wal-Mart áruházlánc vezet - olvasható a brit Marketing szaklapban. A cég brit riválisa, a Tesco éppen csak befért az első húszba a listán, a dobogón csak amerikai cégek vannak.
2010. február 9. 15:44
A Coca-Cola cég 55 százalékkal magasabb adózott eredményt ért el tavalyi utolsó negyedévben az egy évvel korábbinál, miután 5 százalékkal növelte eladásait globálisan a bázishoz képest - jelentette be a vállalat kedden.
2009. október 9. 06:56
Évek óta a Coca-Cola a világ legsikeresebb márkája, ám a magyar vezetők nem dőlhetnek hátra, folyamatosan meg kell küzdeniük a fogyasztók kegyeiért, véleményük szerint ugyanis a helyi piacokon is múlik a globális siker. Ennek keretében pedig időnként fel kell vállalni olyan kampányokat, amelyek túl azon, hogy elgondolkoztatnak, egyeseket esetleg megbotránkoztathatnak. A siker titkáról Krasovec Péter, a Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft. helyi vezetője és Szabó Ibolya közkapcsolati és kommunikációs vezető beszélt az mfor.hu-nak.
2009. szeptember 21. 11:46
Változatlanul a Coca-Cola a világon a legértékesebb márka, legalábbis a Business Week/Interbrand 2009-es rangsora alapján. A legnagyobb vesztesek a pénzügyi szektorból és az autóiparból kerültek ki.
2009. június 11. 10:41
Népegészségügyi okokra hivatkozva a venezuelai kormány a napokban betiltotta a Coca-Cola Zero üdítőital forgalmazását. Nem túlságosan meglepő, hogy mindez éppen a dél-amerikai országban történt meg, ahol a már mintegy tíz éve hatalmon lévő, antikapitalista Hugo Chavez ott tesz be a multinacionális konszerneknek, ahol csak tud. Igaz, ebben azért van egy jó adag színjáték is.
2009. május 8. 10:44
Tavaly decemberben még csak kapizsgáltuk a válság mibenlétét, most már az arra adott válaszokról is lehet érdemben beszélgetni. A Menedzsment Fórum által szervezett negyedik marketingkonferencián immár – a legutóbbi válságkonferenciához képest – nagyobb tapasztalattal álltak ki az előadók. A lényeg, hogy krízis esetén ne hallgassunk, mert a csend örök csendet is jelenthet.
2009. április 28. 17:34
Nem volt nagy változás a legértékesebb márkák sorrendjében, továbbra is a Google, a Microsoft és a Coca-Cola álla a Millward Brown által összeállított lista dobogóján. A válság sújtotta ágazatok szereplői, így az autógyártók és a pénzügyi vállalatok ugyanakkor itt is komoly veszteségeket szenvedtek.
2009. április 16. 17:09
A Coca-Cola új marketingkampányában egy 102 éves dédnagypapa beszél arról, hogy a válságban még fontosabb a boldogság és az optimizmus. A reklámfilmet a Coca-Cola Spanyolország készíttette. Itthon ez lesz az első, "Az élet Coke oldalán"-t váltó új, "Nyiss a boldogságra" szlogennel futó kampány.
2009. március 18. 10:29
A kínai hatóságok elutasították, hogy a Coca-Cola bekebelezze a Huj-jüan (Huiyuan) céget, Kína vezető üdítőital-gyártóját, közölték szerdán a kínai kereskedelmi minisztériumban.
2009. március 8. 17:24
A távol-keleti piac bővülésében lát fantáziát a világ legnagyobb üdítőital-gyártója, a terveik szerint ugyanis a következő három évben 2 milliárd dollárt fektetnek be Kínában. Az önmagában is óriási összeg akkor igazán látványos, ha figyelembe vesszük, hogy amióta jelen van a Coca-Cola, még összesen nem fektetett be ennyit a világ legnépesebb országában.
2009. március 6. 09:34
Kétmilliárd dollárt költ kínai fejlesztésekre a következő három évben a világ legnagyobb üdítőgyártójának számító Coca-Cola.
2009. február 25. 06:09
Enviga névre hallgat az az új ital, melyet Európában először Magyarországon vezet be a Coca Cola. Ez a zöld tea alapú funkcionális ital új kategóriát teremt Magyarországon. Az Enviga élénkíti az anyagcserét, ezzel segít abban, hogy az emberi szervezet gyengéden serkentse energia(kalória)-felhasználását. A gyártó italát egy újabb lépésnek tekinti a kiegyensúlyozott és aktív életmód felé, hasonlóan ahhoz, mint amikor valaki a lépcsőt választja a lift helyett.
2008. december 9. 06:29
Hat vállalat képviselője vehette át az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) által odaítélt Egészséges Munkahely díjat hétfőn Budapesten.
2008. december 5. 11:09
Mekkora a válság valódi gazdasági tartalma, és mekkora a média által generált pánikhangulat? Ezzel a provokatív kérdéssel nyitotta meg Nagy Bálint, a Vodafone kommunikációs igazgatója a Menedzsment Fórum II. marketingkonferenciáját csütörtökön, amely a pénzügyi válság marketingre gyakorolt hatását járta körbe. Az elmélet után konkrét válaszokat kaphattunk ügyfél- és ügynökségoldalról: még az optimisták is bizonytalanok, a büdzséelosztást mindenki kétszer meggondolja, és előtérbe kerülnek az innovatív, jól mérhető reklámok.
2008. december 3. 07:44
Halász Katalin, a Coca-Cola marketingvezetője, a tavalyi Legjobb Főnök verseny egyik jelöltje elvárja, hogy munkatársai együtt bulizzanak célcsoportjukkal, és kívülről fújják a tinikedvencek névsorát. Ha teheti, ő maga is snowboardozó társait faggatja a legújabb trendekről, hogy megismerje a kamaszokat. A Pepsi provokáló kampányán pedig csak mosolyog, derül ki az mfor.hu-nak adott interjúból.
2008. szeptember 9. 12:14
A kínai gazdasági nacionalizmus erősödése nyugtalanítja az európai befektetőket, jóllehet a Kínában jelen lévő európai vállalatok többnyire optimisták az ázsiai országban lévő érdekeltségeiket tekintve - közölte kedden az EU Kínai Kereskedelmi Kamarája (European Union Chamber of Commerce in China, EUCCC).
2008. szeptember 3. 08:09
Felvásárolja a kínai Huiyuan gyümölcslégyártót a Coca-Cola 2,5 milliárd dollárért, tőzsdei értékének háromszorosáért, Kína eddigi legnagyobb külföldi felvásárlásának keretében.
2008. augusztus 27. 11:24
Hazánkban elsőként környezettudatos gépjárművezetési programot indított a Coca-Cola Magyarország. A cél nem kevesebb, mint hogy átlagosan 5-10 százalékkal csökkenjen az üzemanyag felhasználás, és ezzel együtt a káros anyagok, elsősorban pedig a szén-dioxid kibocsátása.
2008. augusztus 11. 06:29
A Szigeten való megjelenés egy külön műfaj – állítják kreatívok és hirdetők egyaránt. Nagyon sok szempontnak kell megfelelni: szóljon a kommunikáció a szigetelőknek, de azoknak is, akik nem jutnak ki, feszegesse a határokat, ugyanakkor maradjon hű saját magához, de főleg legyen elég alázatos és szórakoztató ahhoz, hogy a fokozott reklámzajban is elérjen egy kifejezetten reklámkerülő közösséghez. Mfor.hu háttér.
2008. június 12. 14:09
Egy ikonikus márka befolyásolja mindennapi életünket, ugyanakkor nem tart tükröt a társadalom elé: nem mondja meg, ki vagy, de megmondhatja, ki lehetsz. Nem szeretheti mindenki, de nem is ez a dolga: sokkal fontosabb, hogy elgondolkoztasson, véli Halász Kata, a Coca-Cola Magyarország Kft. marketingigazgatója. De nem kell ehhez nagy nemzetközi márkának lenni, egy magyar termék is lehet cool, mint ahogy azt a magyar Pöttyös kampány sikere is mutatja.
2008. június 9. 10:59
Szombaton Bázelban kezdetét vette a labdarúgó Európa-bajnokság, amely során az mfor.hu napról napra közli hazai felsővezetők az aktuális mérkőzésekre leadott tippjeit. Az mfor.hu a hétfői meccsekre Tarsoly Józsefet, a Coca-Cola Beverages (Magyarország) Kft. ügyvezető igazgatóját kérte fel esélylatolgatásra.
2008. május 22. 04:44
Különleges formát választott a márkanépszerűsítésre a Coke Zero: extrém helyszínen, a föld alatt, egy metrómegállóban rendeztek nyilvános bulit. Az akció sikeres volt, a „teltházas” esemény napján már nem lehetett jegyet kapni.
2008. május 13. 10:24
További akvizíciós lehetőségeket keres a világ legnagyobb üdítőital-gyártójának számító Coca-Cola Company, a cég vezérigazgatója szerint ugyanis így növelni tudja majd az egészséges életmód iránti igény növekedése miatt lecsökkent bevételeket.
2008. április 21. 14:24
A Millward Brown piackutató cég által felállított márkasorrend szerint a Google a világ legértékesebb márkája 86 milliárd dollár névleges értékkel, 30 százalékkal magasabbal a tavalyinál, ami szintén az első helyezést biztosította az internetes keresőportálnak.
2008. április 21. 06:59
Átadta a hatmilliárd forint összegű beruházással megvalósított palackozósorát a Coca-Cola Beverages Magyarország (CCBM) Kft. - tudta meg a Világgazdaság.
2008. április 7. 16:59
A régi klasszikus márkákat részesítik előnyben az amerikai tinédzserek - derül ki egy most készült felmérésből. Ebből arra lehet következtetni, hogy még mindig sokat számít az, hogy egy márkanév mennyire bevezetett, az új termékekben nehezen bíznak a fiatalok - írja a Brandweek.
2008. február 6. 11:49
Negyven százalékos részesedést vett a Coca-Cola az Honest Tea teavállalatban. A tíz éve palackozott teákat árusító cég tavaly hetven százalékkal növelte értékesítését.
2008. január 24. 07:29
Bár úgy tervezték, hogy már év végén befejeződik az iWiW-közösségek szolgáltatásának tesztelése, ez a folyamat még mindig tart. Néhány cég azonban már regisztrált márkaklubokat a rendszerbe, tapasztalataik egyelőre pozitívak. Nálunk is beindult a céges közösségépítés? Mfor.hu háttér.
2008. január 11. 09:29
Uniós támogatásból valósítja meg Magyarország egyik legnagyobb munkavállalói képzési programját a Coca-Cola Beverages (Magyarország) Kft. A cég a 100 millió forintos projekt segítségével mintegy hétszáz dolgozója számára szervez tréningeket.
2007. december 13. 07:29
Mintegy 2,5 milliárd forintos beruházással megkétszerezi zalaszentgróti ásványvízgyártó kapacitását a Coca-Cola Beverages Magyarország (CCBM) Kft. a következő két évben, írja a Világgazdaság.
2006. október 5. 13:31
Szénsavmentes gyümölcsitalokat és teákat palackozó töltősort avattak csütörtökön a Coca-Cola dunaharaszti üzemében. A beruházás 4,2 milliárd forintba került.
2006. szeptember 11. 13:51
Új - 25 millió dolláros - Coca-Cola-gyár nyitja meg kapuit az afgán fővárosban. Hamid Karzai afgán elnök szerint a beruházás a gazdasági növekedést szolgálja, mások úgy vélik, inkább kórházakra és az erőszak megfékezésére lenne szükség.
BÉRkalkulátor 2024 ÚJ
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
CSOK kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor 2024
KATA kalkulátor
KIVA kalkulátor 2024
Izgalmas változások előtt áll a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE). Magyarország legnagyobb gazdaságtudományi egyetemén célunk, hogy lépést tartsunk a piaci elvárásokkal és a hallgatói igényekkel. Üzleti partnereinkkel tananyagfejlesztésbe kezdtünk, korszerűsítjük az oktatást, jelenlegi és végzett hallgatóinknak pedig álláskereső portált indítunk. Tovább építjük a BGE Alumnit, melynek hatalmas mérföldköve volt az idén megrendezésre került nagy sikerű első BGE Alumni Fest. Az eseményen a jó hangulatú networking mellett BGE-s alumnik, akik ma már sikeres vállalkozók és üzleti szakemberek osztották meg saját tapasztalataikat a sikerhez vezető útról – mondja Vértesy Eszter, a BGE üzleti partnerségért és alumni kapcsolatokért felelős vezetője, akivel közel egy éve beszélgettünk még a formabontó rendezvény megrendezése előtt. Azóta számos előrelépés, jelentős esemény történt az egyetem és az üzleti szféra kapcsolatának erősítésében: új vállalati együttműködések születtek, többek között az EY-jal és a KPMG-vel, és tovább folytatódott a BGE Vállalati Mentorprogram is, melyben a hallgatók vállalati környezetben, vezető kollégák bevonásával ismerhetik meg egy vezető mindennapjait.
Bár mindenki gyenge forintra számít mostanában, visszatekintve alig találunk olyan időszakokat, amelyekben a forint leértékelődését ne kompenzálta volna a kamatelőnye. Amikor már mindenki pesszimista, könnyen elképzelhető, hogy pozitív folyamat indul be. A tavasszal lejáró állampapír-tömeg egy része befektetési jegyekbe mehet. Interjú Brezina Szabolccsal, az MBH Befektetési Bank vezérigazgatójával.
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor