2005. november 24. 09:51
A legújabb amerikai kutatások szerint van a tévénézőknek egy olyan - bár igencsak fiatal - csoportja, amelyik nem kapcsol át másik csatornára a reklámblokkok alatt. Az internetes vizsgálatok szerint pedig mintegy harminc millió kiskorú rendszeresen szörfözik a világhálón.
2005. augusztus 16. 12:31
Bár az online reklámozás már túl van a kezdeti "boom"-on, még mindig igen nagy intenzitással bővül, úgy az Egyesült Államokban, mint Magyarországon is, járt utána az mfor.hu.
2005. június 29. 06:31
Az online pr-ra fordított összegek várhatóan megnégyszereződnek hazánkban, az internetes praktikák megjelenhetnek a pártkampányokkban is, olvasható az mfor.hu összeállításában.
2005. június 8. 08:41
A Google Inc. átvette a világ legértékesebb média vállalata címet a korábban listavezető Time Warner Inc-től. A Google részvényeinek ára a New York-i Nasdaq tőzsdén sosem látott magasságokba szárnyalt és 293 dolláron zárt kedden.
2005. május 13. 08:31
A magyar online piac gyors ütemben növekszik és egyre vonzóbb a befektetők számára. Legalábbis erre lehet következtetni egyes nemrégiben történt tulajdonosváltásokból és online piaci költésekből. Többek szerint az online média fejlődésének legfőbb kárvallottja a nyomtatott sajtó. Írásunkban megpróbáljuk feltérképezni a vezető online médiumok és tulajdonosaik körét.
2004. július 21. 11:06
A pr egyik legfontosabb területe a válságkezelés és kríziskommunikáció. Az internet a korábbinál sokkal gyorsabbá tette az információáramlást, így az online pr szerepe felerősödhet a problémák kommunikációja során.
2004. július 19. 09:19
Az online pr egyik legfontosabb nemzetközi fórumának tekintett Global PR Blog Week ötödik napján a pr szakma helyzetét vizsgálták a szakértők. A szakemberek a média változásait is áttekintik, illetve azt, hogy mindez milyen hatással van a vállalatok kommunikációs szakembereinek munkájára.
2004. július 15. 12:38
Az online pr egyik legfontosabb nemzetközi fórumának tekintett Global PR Blog Week harmadik napján az általánosabban vett online kommunikációt vizsgálták a szakértők.
2004. július 15. 09:49
Az online pr egyik legfontosabb nemzetközi fórumának tekintett Global PR Blog Week második napjának témakörét a Corporate blogging ölelte fel.
2004. július 13. 17:07
A web széleskörű elterjedése a tömegkommunikáció változását vonta maga után. A vállalatok ma már nem hagyhatják figyelmen kívűl a csatorna hatásait a fogyasztóikkal, és a környeztükkel folytatott információcsere folytán, a hagyományos újságok helyett ugyanis a blogok, fórumok komoly véleményformáló hatással bírnak.
2004. február 17. 21:43
Az econet.hu Rt. keddi rendkívüli közgyűlése a jegyzett tőke zártkörben történő, 679,6 millió forintos emeléséről döntött, közölte a cég.
BÉRkalkulátor 2025
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor
KIVA kalkulátor
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor