2007. szeptember 20. 08:09
A CEZ Magyarország Kft. pr-tevékenységgel kapcsolatos feladatok ellátásával bízta meg a Café PR Kft-t.
2007. augusztus 14. 06:16
Emlékeznek még arra, amikor a dohányosok Marlboro-dobozba rakták át olcsó magyar cigarettájukat, ha társaságba mentek? A kis piros doboz azt is jelentette, hogy én is vagyok olyan férfias, mint a Marlboro-cowboy. Az mfor.hu marketingsorozata ezúttal azt mutatja meg, hogy a jó termékígéret az érzelmekre appelál, és hogy egy termék árát elsősorban nem a költségek szabják meg.
2007. augusztus 1. 13:51
Nagyszabású kommunikációs kampánnyal ünnepli egyéves fennállását a Ringier szórakoztató heti sztárlapja, a hot! magazin.
2007. július 27. 08:36
Turisztikai sorozat indul a TV2-n a kereskedelmi televíziós csatorna és a Magyar Turizmus Zrt. együttműködésében. A műsor a turisztikai cég azon kampányának része, amelyet a belföldi turizmus élénkítése céljából indított el.
2007. július 23. 10:46
A GTS-Datanet egyik reklámsorozata nyerte a Metro Global Creative Awards 2007 hazai fordulóját a "Legjobb kreatív formájú hirdetés" kategóriában, így a cég képviselheti Magyarországot a nemzetközi döntőben. A díjnyertes hirdetések a GTS-Datanet Yo! Neked szolgáltatást népszerűsítő kampányának részeként jelentek meg a Metro hírújság 2006. szeptemberi és októberi számaiban.
2007. július 13. 15:51
Szeptembertől a "George Who?" című kisfilmben invitál kávézásra a hollywood-i színész, George Clooney. A Nespressóért régóta rajongó Oscar-díjas Clooney egészen 2009-ig lesz a cég nagykövete.
2007. július 11. 09:31
PR-offenzívába kezd négy közép-európai országban - Ausztriában, Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában - Törökország a két kontinenst összekötő állam turisztikai és kulturális arculatának jobb megismerése céljából. A tevékenységet a bécsi török idegenforgalmi képviselet irányítja, amelynek magyarországi partnere a Live PR.
2007. július 4. 12:31
A Wieden & Kennedy kreatív ügynökség fogja népszerűsíteni a Nokia mobilokat nagyjából 300 millió dollárból a piac felmérése után.
2007. június 29. 05:31
Három hónapos televíziós kampány indul a magyar borvidékekről Belgiumban, ahol nemrégiben Budapest gasztronómiai kínálata is "terítékre került" az egyik belga tévé turisztikai magazinjában.
2007. június 15. 08:01
A Magyar Turizmus Zrt. párizsi képviseletének kezdeményezésére a francia főváros metrófolyosóin június 12. és 18. között óriásplakátok csábítják Magyarországra a franciákat.
2007. június 13. 14:31
A harmadik alkalommal megrendezett Metro Global Creative Awards magyarországi fordulóján a szakmai zsűri idén is kiválasztotta a tíz legkreatívabb hirdetést. A "legkreatívabb klasszikus formájú hirdetés" és a "legjobb kreatív formájú hirdetés" kategóriákban összesen 99 pályázó versenyzett a tíz közé jutásért, míg a "legjobb integrált megoldás a Metróval" kategória résztvevői egyből a döntőbe jutnak, helyi forduló nélkül.
2007. június 8. 09:06
A Café PR tervezi és bonyolítja le a Signal Dentibusz 2007. nyári pr-kampányát. A kommunikációs ügynökség a megbízás keretében a Signal Dentibusz Mosoly-járat országjáró road showját és annak támogató kommunikációs tevékenységét is ellátja.
2007. június 4. 12:46
A Magyar Turizmus Zrt., a Magyar Szállodaszövetség és 85 budapesti szolgáltató összefogásával akció indul a főváros belföldi turizmusának élénkítésére - mondta Rusznák Imre, a Budapest-Közép-Dunavidéki Regionális Idegenforgalmi Bizottság elnöke az akciót bemutató sajtótájékoztatón.
2007. május 25. 16:51
Fürdőruha-kollekciót készített egy hazai divattervező, akit a Gillette Venus Divine női borotvája ihletett.
2007. május 25. 12:01
Rendhagyó kampányt eszelt ki a PS Produkció Roman Polanski Vámpírok Bálja című musicaljének budapesti bemutatójára. A Magyar Vöröskereszttel közösen szervezett akció nyertesei Drakula gróf kastélyába is ellátogathatnak.
2007. május 16. 15:31
Több fogyasztói panasz is érkezett a Reklámszövetség Etikai Bizottságához a Media Markt születésnapi kampányával kapcsolatban. A hülye szót már öt éve használja a vállalat, ám eddig a "Mert hülye azért nem vagyok" egyes szám első személyű formával élt, senkinek sem szúrt szemet. A bizottsági döntés még nem publikus. Mfor.hu körkép.
2007. május 16. 13:36
Azt remélve, hogy megváltoztatják a mekis munkákról kialakult képet, a vállalatnál megvalósítható karrierlehetőségeket népszerűsíti legújabb reklámfilmjében a McDonalds.
2007. május 10. 17:01
Az Immola Kft. a Saatchi & Saatchi-t bízta meg az április közepén indult televíziós kampányához szükséges reklámfilmek elkészítésével. A cég március végétől elérhető honlapját két különböző szpottal népszerűsítették a kereskedelmi tévécsatornákon.
2007. április 19. 13:31
2007. április 20-án jelenik meg a Sanoma Budapest Zrt. gondozásában a nemzetközi Marie Claire magazin magyar kiadása. A havi glossy magazin utcára kerülését nagyszabású marketingkommunikációs kampány kíséri, valamint egy országos faültetési akció a Föld Napja alkalmából.
2007. április 16. 13:51
Ironikus válasz érkezett egy kozmetikai cégtől a Dove-reklámokra, amelyek a nőket mint természetes szépségeket kilóikkal, ráncaikkal és szeplőikkel együtt ünneplik.
2007. március 27. 05:01
2007. március 26-tól a legolvasottabb hazai napilap imázs kampányt indít. A fő üzenet: a Blikk felvállalja, hogy megmutatja mindenkinek és mindennek az "igazi arcát".
2007. március 23. 10:41
Karakteres, a hazai piacon egyedi arculattal jelentkezik a Dreher márka új, 0,33 l-es üvege. A címke eltűnik a Dreher Classic és az Alkoholmentes üvegéről és áprilistól lecsavarható kupakkal és áttetsző, domború üvegben jelenik meg a vendéglátó egységekben.
2007. március 21. 05:31
A Gold’s Gym brand, amelyet sokan Arnold Schwarzenegger nevéhez kötnek, és amelynek a neve vitathatatlanul a legprofibban hangzik a szabadidőklub kategóriában, teljesen átalakul.
2007. március 14. 10:31
A Dolce & Gabbana olasz divatház közölte, hogy nem fog hirdetni Spanyolországban. Ezzel szándékozik megvédeni „kreatív szabadságát”, miután betiltották az egyik reklámját.
2007. március 13. 09:41
A Samsung Electronics Co. Ltd., új Ultra Music készüléke népszerűsítésére a világhírű énekes-színésznőt, Beyoncét kérte fel.
2007. március 13. 09:01
Hogyan találhatunk ki egy jó márkanevet? Miért lehetett sikeres a Zizzz, és miként lett a szakértők söre a Stella Artois? Kis- és középvállalkozásoknak szóló sorozatunkban az mfor.hu által felkért marketingszakértő arra ad tippeket, hogyan vezethetünk be sikeresen egy új terméket a piacra.
2007. március 12. 14:31
Több ezer egyedi látogatót a megrendelő weboldalán, nyitóoldali megjelenést az Indexen, bulvár újságcikkeket és több száz fórum hozzászólást generált az a radikális vírusmarketing-kampány, amelyet egy, az Agenda Kiadó által karácsony előtt megjelentetett sci-fi kiadvány körüli hírverésre készített a ReVISION Gerilla Marketing.
2007. február 23. 16:31
Gergely Zoltán A világ leghosszabb villamosa című alkotása nyerte el a legjobb reklámfilmnek járó díjat a Cinerail Nemzetközi Filmfesztiválon Párizsban - tájékoztatta a BKV Zrt. pénteki közleményében az MTI-t.
2007. február 22. 15:41
Túróból készült bonbonnal rukkol ki a piacon február közepén a Pöttyös. A termék egyedülálló a hűtött termékek kategóriájában. A Pöttyös Túró Bonbonnak kísérője is lesz, az új desszerttel egyidőben tejes külsőbe öltözött Óriás Túró Rudival is bővül a termékcsalád.
2007. február 22. 10:11
Egy hónapig ingyen kampányolhat három civil szervezet a CommOnline segítségével, a lottózókban kihelyezett LCD tévéken.
2007. február 13. 08:11
Sok kis cégnek az jelenti a vesztét, hogy a kezdeti lendület okozta sikereken felbuzdulva nem törődik a hatékony kommunikációval, a vevőgondozással és -szerzéssel. Az mfor.hu marketingszakértője arra ad tippeket, hogyan lehet ezt a problémát hatékonyan kezelni.
2007. február 2. 14:51
Rendhagyó sajtótájékoztató keretében mutatta be legújabb termékcsaládját a Gillette. Kapócs Zsóka háziasszonykodása mellett három közéleti személyiség tesztelte a márciustól kapható borotvát.
2007. január 26. 05:01
Ugyan az internetet és a filemegosztókat tekinti továbbra is elsőszámú ellenségének a zenei ipar, az online csatornákon keresztül is egyre komolyabb jövedelmet realizálnak a művészek és a kiadók. A hanghordozók mellett a fellépések hozzák a legtöbb jövedelmet. A tavalyi év nagy nyertesei a Rolling Stones "öregfiúi" és Madonna lett.
2007. január 11. 05:01
Több mint 3800 vendéglátóhelyet látogattak végig a Coca-Cola álruhás vásárlói 2006 őszén. A tesztelők arra voltak kíváncsiak, mennyire ajánlják a vendéglátósok a Cappy és a NaturAqua termékeket a betérőknek.
2007. január 10. 14:51
2007 márciusában jelenik meg a Sanoma Budapest legújabb havi magazinja Nők Lapja Egészség címmel. Az új lappal a kiadó tovább erősíti női magazin portfólióját, valamint a népszerű Nők Lapja márkát.
2007. január 8. 16:16
Az amerikai Wal-Mart Stores Inc. országos televíziós reklámkampányba kezdett hétfőn a vállalat jóhírének megőrzése érdekében – írja az AP hírügynökség.
2007. január 5. 17:01
Rómára keresztelt cabernet savignonnal lepi meg az HBO három napon át azokat, akik New York, Los Angeles vagy Chicago olasz éttermében vacsoráznak január elején. A csatorna így hívja fel a figyelmet nagy sikerrel futott Róma sorozatára.
2007. január 4. 14:31
Fotópályázattal szeretné az Arany Ászok Téli Selymes termék ismertségét növelni a Dreher Sörgyárak Zrt.
2006. december 21. 09:51
Lemondott internetes kampányáról az a koncertszervező cég, amely többek között Britney Spears és Paris Hilton intim fotóival hírdette volna az általa szervezett, ugyancsak extrém viselkedéséről is híres Pink koncertjét. Az ügybe az eseményt szponzoráló Ford is belekeveredett.
2006. december 13. 10:36
Hivatalos lépésekkel fenyegetőzik a spanyol élelmiszerbiztonsági hivatal, ha a Burger King nem hagy fel az óriás adagok hirdetésével.
2006. december 7. 11:31
Az Arsenal labdarúgója, a francia Thierry Henry lesz 2007-ben a Tommy Hilfiger egyik arca. A divatcég tervei szerint az új kollekciót immár a világ egyik legismertebb sportolójával fogják népszerűsíteni.
2006. december 3. 12:01
Hosszú távú együttműködési megállapodást kötött a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. és Zoób Kati tervező - közölte a Zsolnay.
2006. november 28. 08:31
Egy új vevő megszerzése mindig sokkal drágább és időigényesebb, mint egy lojális megtartása, márpedig egy jól működő cégnek mindkettőre szüksége van. Az új fogyasztók a növekedés lehetőségét adják, az elkötelezett vevők pedig az árbevétel kiszámíthatóságát. Az mfor.hu sorozatának harmadik része a keresztmarketing segítségével történő vevőszerzésre ad tippeket.
2006. november 27. 09:01
Vasárnap hajnalig tartott a teltházas vetítés a hatodik Reklámzabálók Éjszakáján. A vártnál nagyobb volt az érdeklődés a maratoni reklámfilmhabzsolás délutáni matinéján is a Budapest Kongresszusi Központban, az esti dzsemborin pedig a padlón sem maradt hely.
2006. november 24. 13:31
Megújul a kávékrémpor kategória piacvezető márkája. Az új arculathoz új kommunikáció is társul. A felfrissült arculatot és a márka új üzenetét november közepétől két új, egyedi animációs technikával készült reklámfilm is népszerűsíti.
2006. november 24. 10:41
Az idén is egy téli sörkülönlegességgel kedveskedik a sörbarátoknak a Dreher Sörgyárak Zrt. Az új nedű Arany Ászok Téli Selymes néven kerül a polcokra.
2006. november 22. 13:41
A Budapest Airport Zrt. a Rafinanz Kft. hostess divízióját bízta meg a reptér karácsonyi promóciójának lebonyolításával.
2006. november 20. 11:01
Netmérettetés címmel online játékbajnokságot indított a Pöttyös. A feladványok folyamatosan változnak így csábítva visszatérésre a fogyasztókat.
BÉRkalkulátor 2025
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor
KIVA kalkulátor
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor