2014. május 22. 11:25
A tavalyi évhez képest 2018-ra akár meg is duplázódhatnak a média és a szórakoztatóipar digitális reklámköltései, mialatt a tabletek és mobilok tabletek súlya növekszik, mint tartalomfogyasztási eszköz.
2014. május 7. 05:22
A szakértői várakozásoknak megfelelően megugrott a televíziós reklámköltés az első negyedévben - írta a Napi Gazdaság.
2013. október 24. 14:09
A K&H Csoport bronz EFFIE-vel térhetett haza a 2013-as reklámhatékonysági verseny díjkiosztójáról. A 2012-ben megvalósult K&H olimpiai betét reklámkampánya segítette hozzá a K&H-t az újabb kiemelkedő elismeréshez.
2013. szeptember 9. 15:37
Több mint 47 millió névvel ellátott üdítő készült az elmúlt négy hónapban a „Neked is egy Coca-Cola” kampány alatt. A leggyakoribb nevek a polcokon a Zoltán, a Tamás, a Péter és a Gábor voltak. Emellett pedig több mint százezren készíttettek egyedi felirattal dobozos üdítőt.
2013. augusztus 28. 08:34
Egyéves országos ATL kampányt indított a Hankook Tire rácalmási gyára. A 2013. július 15-től 2014. július 14-ig tartó kampány fő eleme a budapesti Petőfi-híd budai hídfőjénél, a BME (Budapesti Műszaki Egyetem) épületén található óriás építési háló, amely jelenleg az ország egyik legnagyobb reklámfelületének számít. A kampány célja, hogy a nemrégiben bővítést bejelentő vállalat tovább erősítse ismertségét az országban és felhívja a munkavállalók figyelmét a közeljövőben esedékes további 950 munkahely betöltésére.
2013. augusztus 6. 16:58
It’s All Possible, azaz Mindez lehetséges, így hangzik a vállalat új kommunikációs stratégiája.
2013. április 9. 15:31
174 milliárdos reklámköltés volt 2012-ben az MRSZ által készített felmérés szerint. A legnagyobb részt továbbra is a televíziós költések adják, az online kampányok ugyanakkor megelőzték a DM-et.
2013. február 4. 20:55
A 2013-as Super Bowl is bővelkedett nagyon erős reklámokban, igaz néhány brand – véleményünk szerint - nem tudta átlépni saját árnyékát. A visszatérő hirdetők egy része a korábbi motívumokhoz nyúlt vissza, míg mások megpróbálták a márkájukat valami új érzéssel összekapcsolni.
2013. január 16. 04:01
Magyarországon a sportszeretők számára legfeljebb a kiváló teniszezőnő, Caroline Wozniacki barátjaként ismert golfsztár, Rory McIlroy aláírt a Nike-hoz. Az ifjú csillag a pletykák szerint a világ legismertebb játékosánál, Tiger Woodsnál is nagyobb összegű szerződést kötött az amerikai céggel.
2013. január 5. 07:31
Animációs filmet készített a Coca-Cola, melyben a reklámjaiból híressé vált jegesmedve családot mutatja be.
2012. november 2. 19:16
Az mfor.hu régi-új sorozata, a Reklámmustra keretében tekint át friss és klasszikus kampányokat. Ezúttal a vicces reklámok egyik közismert darabjával, az Ameriquest "Don’t Judge Too Quickly" szériájával foglalkozunk. Paradox módon a vállalat későbbi csődjéhez a 2005-ös Super Bowl legemlékezetesebb szpotjai is hozzájárultak.
2012. október 27. 08:25
A Chanel No. 5 parfüm reklámarca lett Brad Pitt, az első reklámfilmet október közepén mutatták be. A közönség reakciója alapján ugyanakkor a divatház lépése nem biztos, hogy telitalálat volt.
2012. október 9. 09:07
A Bloomberg hírügynökség keddi cikkében IMF-ellenes kampányként értékeli a kormány hirdetéseit.
2012. szeptember 11. 13:31
Az idei évben nem javultak a reklámpiaci kilátások. Reklámpiaci szempontból hiába hagyományosan az év legerősebb időszakának minősülnek a tavaszi hónapok, mégis átlagosan 8 százalékos mínuszok jellemezték ezt az időszakot.
2012. július 13. 13:52
A reklámok célja a figyelem felkeltése, ami azonban nem jelent egyet a közlekedésbiztonság veszélyeztetésével, nem ismert egyetlen olyan kutatás sem, amely alátámasztaná, hogy a reklámoknak szerepük lenne a közúti balesetekben - közölte Markovich Réka, a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) főtitkára.
2012. június 7. 06:04
Már nem a Google, hanem a BMW a legnépszerűbb márka egy csaknem 50 ezer fogyasztó megkérdezésével végzett globális felmérés szerint.
2012. május 16. 14:34
Lezárult a 13. Arany Penge Kreatív Fesztivál zsűrizése. A legrangosabb hazai reklámfesztiválra idén rekord számú, közel 300 nevezés érkezett, melyből az elismert hazai reklámszakemberekből, független kommunikációs szakértőkből és ügyfelekből álló 50 fős előzsűri 153 alkotást juttatott tovább. A shortlistes pályamunkákat a végső zsűrizésen egy 18 fős szakmai grémium értékelte.
2012. május 16. 08:16
A General Motors felhagy a közösségi oldalon történő reklámkampányaival, mert a cég szerint túlságosan csekély hatással van a fogyasztókra, írja a Wall Street Journal.
2012. május 8. 13:59
A Cannes Lions nemzetközi kreatívfesztivál idén is megrendezi fiatal kreatívoknak és marketingeseknek szóló versenyét, a Young Lions Competition-t. A verseny hivatalos hazai előválogatójára vasárnap éjfélig várja a nevezéseket a MAKSZ.
2012. április 11. 12:16
A tévénézők mindössze 30 százaléka üli végig a reklámblokkot, elsősorban a nők és az idősebbek - derült ki egy felméréséből.
2012. március 23. 11:04
Macher Szabolcs és a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége (MAKSZ) ismét rangsorolta a Magyarországon működő reklám- és kommunikációs ügynökségeket a 2011-ben szerzett rangos hazai és nemzetközi díjaik alapján. Az M-Lista élén idén az Ogilvy áll.
2012. február 11. 17:01
Az elmúlt egy évben a maradék illúzió is szertefoszlott a reklámpiac rövid távú magára találását illetően, derül ki a Kantar Media kutatásából. A listaáras költéseket vizsgálva az adatok ugyan még minimális növekedést mutattak, a növekvő kedvezmények miatt ugyanakkor milliárdok tűntek el a piacról.
2011. december 2. 07:53
1300 résztvevője volt a Lisszabonban megrendezett háromnapos Eurobest nemzetközi reklámfesztiválnak, ahol tegnap este ünnepélyes keretek között átadták a legkiválóbb kreatív munkákért járó elismeréseket. A verseny abszolút győztese Németország lett, összesen 103 díjjal térhetett haza.
2011. december 2. 05:04
A Coca-Cola hógömbös karácsonyi kampányát idén Natasha Bedingfield "rázza fel", a kampány több mint 90 országban fut, Bedingfield hat világnyelven énekelte fel hozzá a kampánydalt.
2011. december 1. 21:48
Határozott átrendeződés várható 2012-ben a pénzügyi szektor kommunikációs költésében – derül ki a Goodwill Communications legfrissebb kutatásából. A klasszikus reklám visszaszorulása jövőre is folytatódhat, míg a PR és az online csatornák szerepe további felértékelődés előtt áll. A kutatás másik markáns megállapítása, hogy a kommunikációra szánt büdzsék a gazdasági nehézségek ellenére nem, vagy csak kis mértékben csökkentek 2011-ben, és 2012-re sem terveznek a szereplők csökkentést, inkább átcsoportosítanának.
2011. november 21. 19:07
A futballvilág legnagyobb tehetségei mára már nemcsak sportolók, hanem olyan márkákká is váltak a pályafutásuk ideje alatt, akikkel szinte bármit el lehet adni.
2011. november 19. 14:46
Hivatalosan is kezdetét vette a Budapest Winter Invitation (BWI) téli forgalomélénkítő promóció, amelyre a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) szervezésében immár hatodik alkalommal indítanak.
2011. október 27. 06:23
A német sportszergyártó vállalat, a Puma egyre aktívabb a szponzorációs piacon, rövid időn belül több hosszútávú megállapodást jelentett be a társaság. Szerdán az egyik legnépszerűbb csapattal, a Borussia Dortmunddal állapodtak meg, néhány hete pedig a Mercedes GP Petronas csapatával kötöttek szerződést.
2011. szeptember 27. 08:13
Magyarország legjelentősebb reklámügynökségei rekordszámú, 105 pályázatot nyújtottak be az idén 10. alkalommal megrendezett EFFIE-re. A reklámhatékonyság hazai seregszemléjén 59 alkotást talált alkalmasnak a továbbjutásra a zsűri. A legtöbb döntőbe jutott művel az ACG, a Grey és az OMD száll versenybe az EFFIE szobrokért.
2011. szeptember 21. 07:58
Az "Áram a jövő energiája" néven szeptembertől image és sales kampányt indít az EDF DÉMÁSZ dél-magyarországi áramszolgáltató. Az október 31-éig tartó kampány célja, hogy felhívja a figyelmet az elektromos áram mindennapi életünkben betöltött nélkülözhetetlen szerepére. A főüzenet köré épülő kampány két részből áll: egy image részből és az erre épülő, üzleti ügyfeleknek szóló sales kampányból.
2011. augusztus 19. 08:13
Részt vesz a Smirnoff vodka új "Global Nightlife Exchange" (Globális Éjszakai Átváltozás) kampányában Madonna, ahol táncosokat keres következő turnéjára.
2011. augusztus 13. 09:36
A magyarok kedvezőbben ítélik meg a közvetlenül címükre kapott online reklámokat, mint az európai átlag. Ha egy cég vagy intézmény információkat e-mailben, névre szólóan küld, akkor azáltal értékesebbé válik a reklám a magyarországi címzettek többségének szemében. Többek között ezt tárta fel a Nielsen 55 országban végzett felmérése az élelmiszerek vásárlásának fő céljairól, idén az első félévben.
2011. július 22. 06:46
Közzétette honlapján a termékmegjelenítés szabályainak alkalmazásáról szóló ajánlását a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság Médiatanácsa.
2011. július 6. 09:16
A TV2 új platformot mutatott be szerda reggel sajtótájékoztatón, mely nem csak a versenytárshoz viszonyított helyzetét javíthatja, de az egész televíziózás értékét is növelheti. Egy ma publikált elemzés szerint ráadásul az internet és az okostelefonok térnyerése a korábbi előrejelzésekkel szemben nemhogy megrengette volna a tévék dominanciáját a médiafogyasztás terén, hanem sok szempontból még erősítette is azt.
2011. július 4. 16:04
Miközben tízből hét tévénéző vélte úgy, hogy találkozott termékelhelyezéssel az általa nézet műsorokban, az ilyen típusú hirdetés kevésbé zavarta őket, mint a hagyományos szpotok. Az immár itthon is engedélyezett módszer kapcsán emberek ráadásul viszonylag jól fel tudták idézni a műsorokat, és az azokban szerepelt márkákat, derül ki az Ipsos most közzétett kutatásából.
2011. július 1. 17:01
A Groupama még jobban elkötelezi magát a magyar sport támogatásában, egyebek mellett a Fradi Európa Ligában való szereplését segíti a biztosító társaság.
2011. június 7. 15:04
Egymilliárd eurós költségvetéssel indul a Nivea eddigi legnagyobb nemzetközi kampánya. A kampány arca Rihanna lesz.
2011. június 2. 12:49
Az egy évvel korábbiakhoz képest közel 20 százalékkal több nevezés érkezett idén az 58. Cannes Lions reklámfesztiválra.
2011. május 30. 14:43
Lezárult a Young Cannes Lions előválogató, a hazai győztesek, Szita Melinda és Nagy Gergely képviselhetik Magyarországot a Cannes Lions nemzetközi reklámfesztivál fiatal kreatívok számára szervezett különversenyén.
2011. május 30. 14:25
Elsőként szerepel magyar reklám a MediaMind Creative Zone-ban, a Rebel Rouse csapat által készített Nike Free hirdetés kapott helyett a nagy elismertségnek örvendő példatárban.
2011. május 25. 13:19
279 nevezés közül 162 alkotás került az Arany Penge rövidlistájára. Végül 60 pályázatot díjazott a zsűri.
2011. május 17. 08:46
Az 58. Cannes Lions kreatív reklámfesztivál szervezői a svéd IKEA-t jutalmazták az év hirdetője díjjal, derül ki a MAKSZ hírleveléből.
2011. május 9. 13:13
Az iPhone gyártója a világ legértékesebb brandje a Millward Brown idei rangsorán, letaszítva a trónról az elmúlt négy évben vezető Google-t. A Facebook először szerepel a listán a 35. helyen, de ez még biztos nem jelenti az út végét. Az összesítésben a technológiai szektor vállalatai felülreprezentáltak, az első 5 között csupán a negyedik helyet elcsípő McDonald’s nem az IT-szektorból érkezett.
2011. április 28. 13:19
A hangerősséget mérő „Humanoid” elnevezésű szoftver által mért adatok már elérhetőek a Médiatanács honlapján. A laikusok által is könnyedén kezelhető és látványosan megjelenített adatbázis publikálásával a hatóság célja, hogy felhívja a figyelmet a jogsértésekre és a türelmi időszakban tájékoztatással és együttműködéssel érje el, hogy "normális" hangerejű reklámokat, szpotokat sugározzanak a szolgáltatók.
2011. április 7. 16:04
Új zsűrizési mechanizmus mellett, számos új kategóriában és alkategóriában lehet nevezni a szakma legrangosabb kreatív versenyére, a 12. Arany Penge Kreatív Fesztiválra.
2011. február 16. 16:37
Továbbra is népszerűek maradtak az akciós kiadványok azok körében, akik megkapják őket. Az ilyen újságokat a lakosság 58 százaléka szokta átlapozni, az emberek 16 százaléka ez alapján is vásárol.
2010. december 23. 06:01
Az európai átlagnál valamivel jobban befolyásolhatók a magyar fogyasztók vásárlási döntéseik során. A hirdetések segítségével leginkább az élelmiszerek, és a recept nélkül kapható gyógyszerek esetében hathatnak a vállalatok a vásárlókra, derül ki a Nielsen felméréséből.
2010. november 23. 16:31
Egy éves szerződést kötött az orosz Trust bankkal az akciófilmjeiről ismert sztár, Bruce Willis.
BÉRkalkulátor 2024 ÚJ
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
CSOK kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor 2024
KATA kalkulátor
KIVA kalkulátor 2024
Izgalmas változások előtt áll a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE). Magyarország legnagyobb gazdaságtudományi egyetemén célunk, hogy lépést tartsunk a piaci elvárásokkal és a hallgatói igényekkel. Üzleti partnereinkkel tananyagfejlesztésbe kezdtünk, korszerűsítjük az oktatást, jelenlegi és végzett hallgatóinknak pedig álláskereső portált indítunk. Tovább építjük a BGE Alumnit, melynek hatalmas mérföldköve volt az idén megrendezésre került nagy sikerű első BGE Alumni Fest. Az eseményen a jó hangulatú networking mellett BGE-s alumnik, akik ma már sikeres vállalkozók és üzleti szakemberek osztották meg saját tapasztalataikat a sikerhez vezető útról – mondja Vértesy Eszter, a BGE üzleti partnerségért és alumni kapcsolatokért felelős vezetője, akivel közel egy éve beszélgettünk még a formabontó rendezvény megrendezése előtt. Azóta számos előrelépés, jelentős esemény történt az egyetem és az üzleti szféra kapcsolatának erősítésében: új vállalati együttműködések születtek, többek között az EY-jal és a KPMG-vel, és tovább folytatódott a BGE Vállalati Mentorprogram is, melyben a hallgatók vállalati környezetben, vezető kollégák bevonásával ismerhetik meg egy vezető mindennapjait.
Bár mindenki gyenge forintra számít mostanában, visszatekintve alig találunk olyan időszakokat, amelyekben a forint leértékelődését ne kompenzálta volna a kamatelőnye. Amikor már mindenki pesszimista, könnyen elképzelhető, hogy pozitív folyamat indul be. A tavasszal lejáró állampapír-tömeg egy része befektetési jegyekbe mehet. Interjú Brezina Szabolccsal, az MBH Befektetési Bank vezérigazgatójával.
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor