2008. szeptember 25. 04:59
A költségcsökkentési terv részeként a 2009-es Super Bowl közvetítése alatt már nem vásárol reklámidőt a General Motors Corp. (GM).
2008. szeptember 22. 06:29
A BrandFestival második napján sikertörténeteket hallhatott a közönség, és ismét megállapították az előadók, hogy a hagyományos reklám kora lejárt, ideje változtatni a marketingesek hozzáállásán. Annyival mintha előrébb került volna a szakma, hogy a ténymegállapításon túlmutató, motiváló, konkrét megoldásokat felvázoló előadások is elhangzottak. Mfor.hu tudósítás.
2008. szeptember 12. 09:54
A Budapest Winter Invasion (BWI) keretében az együttműködő partnerek idén is egyesítik erejüket, pénzügyi forrásaikat és ismét meghirdetik a kampányt, amelynek célja továbbra is Budapest, a budapesti szállodák, a Budapest Airport és a többi szolgáltató elő- és utószezoni forgalmának növelése. A BWI szervezőbizottsága a megújuló kampány eredményeként 60 ezer vendégéjszakát kíván elérni.
2008. szeptember 5. 10:44
Számos reklámban halljuk, hogy az adott terméket egy bizonyos szövetség, egyesület, szervezet vagy szimplán csak sok fogorvos ajánlja. Az eszével mindenki tudja, hogy egy fogkrém vagy mosópor esetében nem kérdezte meg a hirdető a fogorvosok, mosógépszerelők többségét, mégis a nevükben nyilatkozik. Mi mégis elhisszük, mert ezek a reklámok hatnak, főleg egy olyan társadalomban, ahol az emberek tartanak a hatóságoktól. Mfor.hu háttér.
2008. szeptember 1. 10:54
A marketingkommunikáció része az is, hol, milyen körülmények között árulnak egy terméket. Mennyiben befolyásolja egy márka imázsát, hogy milyen az utca, ahol a bolt van, milyen a bolt, és milyen az értékesítő? Néhány cégnek a legfőbb marketingeszköze maga az értékesítés, vagy a termékéhez kapcsolódó városi legendák kialakítása. Mfor.hu háttér.
2008. augusztus 29. 06:04
A hét végéig csatlakozhatnak a budapesti szállodák az idei Winter Invasion (WI) elnevezésű kampányhoz. A fővárost népszerűsítő turisztikai akciót idén harmadik alkalommal szervezi meg a Magyar Turizmus (MT) Zrt., írja a Napi Gazdaság.
2008. augusztus 26. 13:09
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) a kommunikációjához kapcsolódó reklámügynökségi szolgáltatásra tett közzé tárgyalásos közbeszerzési felhívást a Közbeszerzési Értesítő legutóbbi számában.
2008. augusztus 25. 10:44
Árverést hirdet az olimpiai bajnok férfi vízilabda válogatott és a negyedik helyezett női csapat olimpiai relikviáira a Vodafone Zrt.
2008. augusztus 21. 04:29
Új Nespresso reklámfilmet forgattak Milánóban, ezúttal is a Nespresso, What Else? szlogennel. A címszereplő a jól bevált George Clooney, a rendező azonban a kultfilmes Guy Ritchie volt.
2008. augusztus 19. 06:24
Szerencsére doppingbotrány még nem volt az idei olimpián, és még érhetünk el szép eredményeket is, a szponzorokat és marketingszakembereket mégis arról kérdeztük, hogy ejt-e csorbát a rossz szereplés vagy egy dopping-ügy az olimpiai szponzorok imázsán, vagy tényleg csak a küzdelem, az eszme a lényeg? Ha így van, miért sokkal nehezebb a Paralimpiára szponzort keresni, és miért nem látunk paralimpikonokat a reklámokban, holott küzdeni tudásból ott sincs hiány? Mfor.hu háttér
2008. augusztus 19. 03:59
2009-től felhagy az Oscar-gála hosszú időre visszatekintő szponzorálásával a General Motors Corp. (GM), számol be a The Wall Street Journal.
2008. augusztus 18. 15:59
Jövő hétfőtől megújul a Blikk: a formai változások mellett komolyabb témák részletesebb feldolgozása felé is nyit a legnagyobb példányszámban eladott hazai napilap - közölte a menedzsment több tagja az MTI-vel hétfőn.
2008. augusztus 15. 06:34
Kevesen használják itthon a bluetooth-marketinget, pedig adott esetben olcsó és hatékony, rossz esetben viszont kárt okoz a cégnek. Elsősorban ott érdemes ezzel a technológiával próbálkozni, ahol egyszerre sok ember megfordul, például a Szigeten. Mfor.hu háttér.
2008. augusztus 12. 10:29
Az immár 16. alkalommal megrendezésre kerülő Sziget Fesztivál népszerűsítésében a Magyar Turizmus Zrt. idén is aktívan részt vesz annak érdekében, hogy minél több érdeklődőt csábítson a fesztiválra, illetve hazánkba.
2008. augusztus 6. 10:24
Nagyon kis dolgokon múlhat egy vásárlás, a kereskedők pedig minden lehetőséget kiaknáznak, hogy megfogják a vevőt. A bűvös kilences és a nulla közötti különbség pedig több, mint gondolnák. A kilencesre végződő árak most már deklaráltan reklámfogásként szerepelnek a polcokon és a reklámokban, miután a kerekítés következtében nagyon sok esetben valójában egy forinttal többe kerülnek. Törvény nincs erre, etikai szabályokba sem ütközik, az emberekre pedig pszichológiailag hat az az egy forint különbség, így miért is ne. Mfor.hu háttér.
2008. augusztus 4. 06:59
Míg korábban gyakran a szervezők és a szponzorok is anyagi hasznot kovácsolhattak az olimpiai játékokból, addig ma már üzletileg erősen megkérdőjelezhető a világ legnagyobb sporteseményének tekintett rendezvény sikere. Bár Pekingben a szervezők soha nem látott összegeket költenek el, ezek részben propagandacélokat szolgálnak, és gazdaságilag várhatóan nem térülnek meg. A szponzorok egy része már jelezte, hogy a jövőben nem kívánja a sporteseményt támogatni, és a tévétársaságok is könnyen csalódhatnak. Mfor.hu háttér.
2008. augusztus 1. 09:44
Egyre több reklámügynökség veti be a gerillamarketinget, vagyis különböző trükkökkel, nem hagyományos stratégiával próbálnak eladni egy-egy terméket, szolgáltatást. Az alacsony költségvetésű módszerrel kevés embert lehet elérni, de aki találkozik vele, arra általában nagy hatást gyakorol.
2008. augusztus 1. 03:59
Ugyan a Dove sikere óta egyre több marketinges hisz az átlagos testalkatú modellek alkalmazásában, ám egy most közzétett felmérés szerint még mindig sokkal hatékonyabbak azok a reklámok, amelyekben vékony nők szerepelnek.
2008. július 28. 11:49
Elektronikus hirdetés kizárólag a címzett egyértelmű, előzetes hozzájárulásával küldhető; a kéretlen elektronikus hirdetés, azaz a spam feladójával szemben eljárást lehet kezdeményezni - mutatott rá Szabó Máté ombudsman közleményében, amelyet hétfőn juttatott el az MTI-hez.
2008. július 28. 10:59
A marketingszakma már kapisgálja, hogy nyitni kell a web 2.0-ás marketing felé, azonban önmagában ez a tudás kevés. Nagyon mellé lehet nyúlni ugyanis, ha valaki a terület teljes ismerete nélkül kíván például a bloggerek, fórumok világába betörni. A sikerre ugyanakkor a tapasztalat sem garancia. Az mfor.hu jó és elrettentő példákat gyűjtött össze a virtuális reklámozás témaköréből.
2008. július 17. 10:44
Sok embert naponta, hetente vagy minimum havonta hívnak fel ügynökök, hogy figyelmébe ajánljanak egy új terméket vagy szolgáltatást. Egyesek udvariasan, mások kevésbé udvariasan hárítják el az ajánlatot. De milyen lehet a telefon másik végén ülni? Hogyan lehet elviselni ennyi kudarcot egy nap, és mire kell figyelnie a jó call-centeresnek, hogy ne vágják rá egyből a kagylót? Mikor érdemes férfiaknak telefonálni, és mikor nőknek? Kulisszatitkok a telefonos sales munka világából. Mfor.hu háttér.
2008. július 16. 10:44
Körülbelül 350 eurónak megfelelő árkedvezményt ad a japán Toyota autógyár egyes új modelljeire, ha reklámokat helyezhetnek el rajta.
2008. július 16. 06:29
Háromszáz millió forint értékben tárgyalásos közbeszerzési pályázatot írt ki a Miniszterelnöki Hivatal reklámügynökségi szolgáltatásokra - értesült a szerdai Világgazdaság.
2008. július 15. 15:14
Felhatalmazta a Fővárosi Közgyűlés városképvédelmi bizottsága keddi rendkívüli ülésén a testület elnökét arra: közvetlenül a hirdetőkhöz fordulva levélben jelezze számukra azt, ha nincs önkormányzati engedély arra az építési hálóra, amelyen hirdetésük szerepel.
2008. július 8. 13:04
Az olimpia alatt kíván egymilliárd forintért hirdetni a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség (NFÜ), ezért gyorsított meghívásos eljárást kezdeményezett, a felhívás a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
2008. július 4. 05:29
Rekordot dönthet idén a televíziós választási hirdetésekre költött összeg az Egyesült Államokban, elérheti a 800 millió dollárt - számolt be a The Washington Times.
2008. június 30. 14:59
Önt is gyakran idegesítik a spamek, kéretlen levelek, sms-ek és telefonhívások? Nem érti, honnan tudják a számát? Megfordult már a fejében, hogy bejelenti az Ön adatait illegálisan használó cégeket, vagy egyszerűbb kitörölni az érdektelen reklámüzeneteket? Az mfor.hu annak járt utána, mik a cégek és a fogyasztók lehetőségei.
2008. június 26. 06:29
Négymilliárd forint értékű médiamegjelenést ért el tavaly Talmácsi Gábor, és várhatóan idén sem esik vissza a róla szóló cikkek száma, mondta el az mfor.hu-nak a versenyző menedzsere, Stefano Favaro. Mindez pedig a szponzorok szempontjából is jelentős értéket ad a világbajnoknak.
2008. június 20. 15:19
SMS Bandit Cannes-ban is értékelték: egy bronzérem és négy rövidlistás helyezés jutott a magyaroknak az 55. Cannes-i Reklámfilmfesztiválon. A nyertes, és rövidlistára került alkotások két ügynökségtől: az budapesti Leo Burnettől és Ogilvytől érkeztek. A helyszínről Tordai Péter, a Leo Burnett kreatív igazgatója tájékoztatta az mfor.hu-t. Nézze meg a legjobb reklámokat! Vajon mi lehet az idei év "Dove kampánya"? Mfor.hu összefoglaló.
2008. június 18. 14:54
Újabb, a DM piacon végzett kutatási adatok láttak napvilágot: 2007-ben 23 százalékkal nőtt e szegmens forgalma, a piac harmadik legnagyobb szeletet tudhatja magáénak a reklámtortában, és talán az illegális adatbázisok száma is csökkent. A cégek Robinson-listái is nőnek, azonban ezeket sajnos nem oszthatják meg senkivel. Pedig a közzététel mindenkinek jobb lenne. Mfor.hu háttér.
2008. június 17. 13:09
Újszerű reklámkampánnyal jelentkezik negyvenéves magyarországi születésnapján a Coca-Cola. A hirdetésekben az üdítőital gyártását övező titokra szeretné ráirányítani a fogyasztók figyelmét a cég, bár az eredeti összetevőkre most sem fog fény derülni. Azt is megtudhatjuk majd, milyen üvegből itták őseink a jéghideg, sötétbarna színű kultuszitalt.
2008. június 17. 12:04
A Magyar Turizmus Zrt. 2008-ban is aktívan közreműködik Közép-Európa egyik legnagyobb kulturális rendezvényének népszerűsítésében annak érdekében, hogy minél többeket csábítson a Szigetre, Budapestre, Magyarországra.
2008. június 17. 06:10
Ki hány banki reklámot tud felsorolni? És mi a helyzet a mosópor-, mosógatószer-, autó-, intimbetét- és samponreklámokkal? Utóbbiak közül - néhány kivételt leszámítva - nem sok a karakteres hirdetés. A banki szektorban viszont három éve mintha elgondolkoztak volna a készítők azon, hogy esetleg érdemes az amúgy mérsékelten izgalmas banki kamatok kommunikálása mellé más fajta tartalmat is csempészni. Fog még Emese brillírozni ötleteivel, vagy már csak átsuhan a képernyőn? És mi a helyzet a többiekkel? Ennek nézett utána az mfor.hu.
2008. június 12. 14:09
Egy ikonikus márka befolyásolja mindennapi életünket, ugyanakkor nem tart tükröt a társadalom elé: nem mondja meg, ki vagy, de megmondhatja, ki lehetsz. Nem szeretheti mindenki, de nem is ez a dolga: sokkal fontosabb, hogy elgondolkoztasson, véli Halász Kata, a Coca-Cola Magyarország Kft. marketingigazgatója. De nem kell ehhez nagy nemzetközi márkának lenni, egy magyar termék is lehet cool, mint ahogy azt a magyar Pöttyös kampány sikere is mutatja.
2008. június 11. 15:04
A "Magyar Fogyasztó 2008" konferencián megtudtuk, milyen a divatkövető, a gazdag és a szingli fogyasztó. A fogyasztás minden értékrend, emberi kapcsolat alapja. És ha belegondolunk, tényleg: például médiafogyasztásunk és szabadidő-fogyasztásunk mennyisége és minősége alapján egész jól meghatározható érdeklődésünk, anyagi helyzetünk, stílusunk, ez pedig meghatározza viszonyunkat a többi emberhez (fogyasztóhoz). Mfor.hu tudósítás.
2008. június 11. 06:34
Az országot és a fővárost ugyanúgy igyekeznek eladni marketingszakemberek, mint bármely terméket. Meghatározzák a célcsoportot, a kommunikációs célokat és a marketingstratégiát, majd a látogatottsági mutatókból levonják a megfelelő következtetéseket. De vajon hogy néz ki Magyarország vagy éppen Budapest briefje? Mfor.hu háttér.
2008. június 5. 03:59
Az orosz versenyhivatal eljárást indít a British American Tobacco Russia ellen az orosz állampolgárok hazafias érzelmeinek megsértése miatt.
2008. május 28. 14:59
Nyilván nem felesleges a reklámügynökségek munkája, de sok esetben szerepük túldimenzionált, ami az árban és a hozzáállásukban nyilvánul meg. A marketing alapjai ugyan tanulhatóak, a sikerre azonban nincs recept. Természetesen megfelelő pénzzel, szakértelemmel és rutinnal könnyebb eredményes kampányt indítani, sőt, akik ezt nem így gondolják, gyakran adnak ki a kezükből silány minőségű hirdetéseket. De vannak kivételek: egy mozitulaj, aki kis büdzséből, de annál jobb érzékkel és kapcsolati tőkével indította útjára saját reklámkampányát. Mint az mfor.hu esettanulmányából kiderül, nem kevés sikerrel és kézzelfogható eredménnyel.
2008. május 27. 06:34
Óriási akadály gördült a márkaépítők útjába, mégpedig a fogyasztók saját márkák iránti elköteleződése. A vevők kezdik megtanulni: sok esetben ugyanolyan jó minőséget kapnak, ha az olcsóbb, saját márkás termékeket vásárolják, mi több, még büszkék is magukra okos döntésük miatt, és szívesen osztják meg másokkal ezeket az információkat. Az mfor.hu annak nézett utána, hogyan lehet megvédeni a nívós márkákat.
2008. május 26. 07:54
A Magyar Nemzeti Bank (MNB) hirdetéseinek gondozására, megjelentetésére és szerkesztésére írt ki közel félmilliárd forintos tárgyalásos közbeszerzési eljárást a jegybank, az ajánlattételi felhívás a Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.
2008. május 22. 04:44
Különleges formát választott a márkanépszerűsítésre a Coke Zero: extrém helyszínen, a föld alatt, egy metrómegállóban rendeztek nyilvános bulit. Az akció sikeres volt, a „teltházas” esemény napján már nem lehetett jegyet kapni.
2008. május 15. 07:44
A buszokon és végállomásokon elhelyezett plakátokon kér támogatást az utasoktól a munkabeszüntetést bejelentő BKV-szakszervezeteket képviselő sztrájkbizottság; a csütörtökön hajnalban megjelent plakátokon a fővárost hibáztatják a cég rossz anyagi helyzetérét.
2008. május 13. 09:04
A Carat Hungary 21. Média Kft. nyerte a Malév nyílt tenderét, melyet a légitársaság január végén marketingkommunikációs médiatervezési és -vásárlási feladatok ellátására írt ki.
2008. május 8. 05:29
A Chrysler legújabb akciójában az új autót vásárlók kapnak egy mágneskártyát, aminek segítségével három éven keresztül 2,99 dollárért vehetnek egy gallon (mintegy 4 liter) benzint - írja a Brandweek.
2008. május 5. 16:29
Hirdetésben figyelmeztet a szakszervezetek által bejelentett határozatlan idejű sztrájkra a BKV. A Metro című napilap hétfői számában megjelentekről a cég azt közölte az MTI-vel, hogy az tájékoztató jellegű és több ilyenre lehet majd számítani.
2008. május 5. 06:59
A "Mindegy, hogy mit, csak beszéljenek róla!" elv sok mindenre igaz lehet. Mi több, a reklámozás kezdetekor még a hirdetésekre is érvényes volt, most már azonban kínos, ha csak ennyi jellemez egy reklámot. A szex, kisbaba, kiskutya tematika önmagában nem ment meg egy rossz ötletet, kétélű fegyver mind. Bár olykor valóban nagyot tud szólni, de ehhez meg kellene tanulni értelmesen alkalmazni. Mfor.hu háttér.
2008. április 30. 06:34
Szőke kapitány már dzsinn formájában ecseteli a magyar baromfi termékek előnyeit, a UPC pedig három új szereplővel játszik Szőke kapitányosat. Bizonyos források szerint konfliktus támadt a humorista és a cég között, és ennek eredményét látjuk a képernyőn. A készítő Laboratory Ideas reklámügynökség kreatív igazgatója azonban cáfolja ezt az információt. "A kampányt, ahogy kell, a csúcson hagytuk abba." Mfor.hu háttér.
2008. április 15. 12:59
A Nyitott Pincék Szövetsége, a Bacchus Arts Stúdió, a Magyar Turizmus Zrt. és a magyarországi borvidékek pincészetei idén is összefognak, hogy népszerűsítsék a pincelátogatást, élénkítsék a hazai borturizmust. Ennek köszönhetően 2008-ban harmadik alkalommal is megrendezik a Nyitott Pince Napok akciót. A több mint száz csatlakozott pincészet idén is három napon keresztül várja a borkedvelőket, kedvezményes, illetve ingyenes borkóstolóval.
BÉRkalkulátor 2024 ÚJ
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
CSOK kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor 2024
KATA kalkulátor
KIVA kalkulátor 2024
Magasabb fokozatba kapcsolt 2023-ban a tisztán magyar tulajdonban lévő BioTechUSA-cégcsoport. Tavaly csaknem 15 százalékkal, 90,49 milliárd forintra növelte árbevételét, és közel 5 milliárd forintot fordított beruházásokra. Évről évre nő a bevételük, pedig Lévai Bálint vezérigazgató szerint a maratoni futás 42 kilométeréből még csak az 5. kilométernél járnak.
Az elmúlt évek legfontosabb ingatlanpiaci eseményei között említhetjük a CPI Hungary vállalatfelvásárlásait, amelynek eredményeképpen jelenleg a cég összesen 603500 négyzetméternyi kereskedelmi területet kezel, többek között a legnagyobb budapesti irodaportfólióval rendelkezik. A vállalat irodái között található a Haller Gardens, az Arena Corner vagy és BudaPart Gate, de a Pólus, a Campona és a Stop Shop is hozzájuk tartozik, valamint luxushotlek is megtalálhatóak portfóliójukban.
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor