2008. május 5. 06:59
A "Mindegy, hogy mit, csak beszéljenek róla!" elv sok mindenre igaz lehet. Mi több, a reklámozás kezdetekor még a hirdetésekre is érvényes volt, most már azonban kínos, ha csak ennyi jellemez egy reklámot. A szex, kisbaba, kiskutya tematika önmagában nem ment meg egy rossz ötletet, kétélű fegyver mind. Bár olykor valóban nagyot tud szólni, de ehhez meg kellene tanulni értelmesen alkalmazni. Mfor.hu háttér.
2008. április 30. 06:34
Szőke kapitány már dzsinn formájában ecseteli a magyar baromfi termékek előnyeit, a UPC pedig három új szereplővel játszik Szőke kapitányosat. Bizonyos források szerint konfliktus támadt a humorista és a cég között, és ennek eredményét látjuk a képernyőn. A készítő Laboratory Ideas reklámügynökség kreatív igazgatója azonban cáfolja ezt az információt. "A kampányt, ahogy kell, a csúcson hagytuk abba." Mfor.hu háttér.
2008. április 15. 12:59
A Nyitott Pincék Szövetsége, a Bacchus Arts Stúdió, a Magyar Turizmus Zrt. és a magyarországi borvidékek pincészetei idén is összefognak, hogy népszerűsítsék a pincelátogatást, élénkítsék a hazai borturizmust. Ennek köszönhetően 2008-ban harmadik alkalommal is megrendezik a Nyitott Pince Napok akciót. A több mint száz csatlakozott pincészet idén is három napon keresztül várja a borkedvelőket, kedvezményes, illetve ingyenes borkóstolóval.
2008. április 14. 05:29
Az európai uniós szabályok módosulásával, valamint a gyakorlat által felvetett problémák rendezésével indokolja a gazdasági és közlekedési miniszter azt, hogy új reklámtörvényt terjesztett a parlament elé.
2008. április 10. 03:59
Megállapodást kötött az Avon a Grace Klinikából ismert hollywoodi színésszel, Patrick Dempsey-vel. A sorozat Dr. Shepherdje a vállalat egyik új férfi illatának arca lesz.
2008. április 9. 07:29
Vége lehet az egyet fizet, kettőt kap akcióknak, az ilyen esetekben ugyanis a cégeknek januártól extra áfát kell fizetniük - írja a Napi Gazdaság.
2008. április 4. 16:29
Michael Schumacher hétszeres Forma 1-es világbajnok lesz a Bacardi Globális Társadalmi Felelősség Nagykövete. A szeszesitalokat gyártó cég célja, hogy a kampánnyal felhívják a figyelmet az ittas vezetés következményire - áll a cég közleményében.
2008. március 27. 07:24
Szerdán délután Magyarországra érkezett az aranylabdás labdarúgó Luis Figo, aki a Szentkirályi Ásványvíz reklámarca lesz a jövőben. A játékossal már szerda este forgatják azt a reklámfilmet, melyet áprilistól - kizárólag a magyar piacon - fognak vetíteni, tudta meg az mfor.hu a sztárt bemutató sajtótájékoztatón.
2008. március 25. 05:59
Keith Richards is megadta magát a fogyasztói társadalomnak: luxuscikket reklámoz. A Rolling Stones gitárosa a Louis Vuitton cég reklámjaiban tűnik fel.
2008. március 20. 13:34
Eredményes volt a Zöldturizmus Éve, a megkérdezettek 85 százaléka szerint jó volt a kezdeményezés, a kampányév jó hatással volt Magyarország imázsára a magyar lakosság körében - mondta Kiss Kornélia, a Magyar Turizmus Zrt. (MT Zrt.) kutatási csoportvezetője a kampányévet értékelő sajtótájékoztatón csütörtökön Budapesten.
2008. március 10. 07:39
A magyarországi közönségfilmek már most tele vannak rejtett reklámokkal, a televíziók digitális átállása után pedig még inkább a termékelhelyezésre helyeződhet a hangsúly. Ma még nagy a káosz hazánkban e hirdetési forma körül, de egy uniós irányelv nyomán, az új médiatörvény keretében már készül a szabályozása. Mfor.hu háttér.
2008. február 25. 07:34
Még mindig nem elég ötletes a hazai reklámok többsége, ezért egyelőre labdába sem rúghatunk a nemzetközi kreatív versenyeken. Az online forradalom és ennek révén a reklámpiac átalakulása azonban Magyarországon is pozitív változásokat hozhat, állítják iparági szakemberek.
2008. február 22. 07:49
Az AAA Auto-hirdetésére reflektált a minap a Weltauto reklámja. Ez utóbbi a Porsche Hungaria használtautó-üzletága, és arra igyekezett felhívni a figyelmet, hogy nagyon magas kamat mellett lehet csak részletre vásárolni az AAA készletéből, írja a Világgazdaság.
2008. február 15. 15:44
Az eredményes tendert követően a Clear Channel Outdoor konzorcium nyerte el a ferihegyi repülőtér kül- és belterületi hirdetési felületeinek értékesítési jogát, jelentette be a Budapest Airport (BA).
2008. február 13. 06:29
97,5 millió néző kísérte figyelemmel a Super Bowlt, az amerikaifoci-bajnokság döntőjét, ami minden várakozást felülmúlt. A rekordot döntő közvetítés a hirdetők számára is sikert hozott, igaz, a hirdetési időt meglehetősen borsos áron, félpercenként 2,7 millió dollárért adták.
2008. február 11. 05:59
A dohányreklámokhoz hasonlóan szigorúan szabályozni akarja az Európai Bizottság az autóreklámokat is. Az osztrák WirtschaftsWoche beszámolója szerint Sztavrosz Dimasz környezetvédelmi biztos még az idei év vége előtt előterjeszti az új szabályokra vonatkozó javaslatát.
2008. február 6. 16:14
Rekord születhet az idei Torkos Csütörtökön: a szervezők szerint elképzelhető, hogy eléri a százezret az akcióban részt vevő vendégek száma. A kampány sikerességét mutatja, hogy az abban részt vevő több mint ezer étterem közül az ismertebb helyeken már nem lehet vacsorára asztalt foglalni. Mfor.hu háttér.
2008. január 28. 05:29
A kormányzati reformok kommunikációjára kiírt tárgyalásos eljárást a Mediaedge:cia Hungary Kft. nyerte, ennek keretében bruttó 800 millió forintért indulnak kampányok.
2008. január 23. 11:14
Az mfor.hu által indított reklámmustrán több mint 15000 szavazat érkezett olvasóinktól a 2007-es reklámokra. Az Önök, és a zsűri szavazatai alapján születtek meg az eredmények.
2008. január 17. 14:54
A ma sikeres cégek specialisták. Csak azokhoz szólnak, akiknek pont rájuk van szükségük. Az mfor.hu kkv-knak szóló marketingsorozata ezúttal arra keresi a választ, hogyan találhatják meg a cégek az utat célpiacukhoz.
2008. január 14. 16:54
Maria Sharapova lesz a Sony Ericsson Mobile Communications arca, a sportoló és a társaság négy éves szerződést kötött. A teniszezőnő nemcsak az új kampányokban szerepel majd, hanem a márka nagyköveteként együtt dolgozik majd a vállalat designer csapatával is.
2007. december 21. 12:14
Két cég, a Grey és a Kirowski nyerte a Magyar Telekom teljes vállalatcsoportjának online reklámkommunikációra kiírt pályázatát. A nyerteseket 14 ügynökség közül választották ki.
2007. december 19. 17:59
A párizsi önkormányzat közgyűlése a reklámozást érintő új szabályozásában jelentősen csökkentette a reklámfelületeket a francia fővárosban - adta hírül szerdán a France Info hírrádió.
2007. december 11. 11:04
Mostanában hétköznapi, kissé hülyére vett figurákkal hirdetik szolgáltatásaikat a bankok. A kreatív reklámokkal az ügyfeleket szeretnék magukhoz édesgetni a szűk piacon. Kérdés, vajon nem üt-e vissza a márkára ezeknek az alakoknak az esetlensége. A bankok mindenesetre folytatni kívánják a sorozatokat. Mfor.hu háttér.
2007. december 10. 12:34
Új elnököt választott a Magyar Közterületi Reklám Szövetség (MKRSZ) közgyűlése. Boda János a távozó Tombor Andrást váltja, és 2007. november 29-től egy éven át tölti be az ügyvezető elnöki posztot. Az Europlakát vezetője új pozíciójában a nem nevesített táblák elleni küzdelemre fókuszál.
2007. november 28. 14:14
Tovább növelné a belföldi utazások presztízsét jövőre a Magyar Turizmus Zrt, amely a 2008-as évben az eddiginél is többet költhet marketing tevékenységre. A nemzeti turisztikai marketingszervezet egyebek között szeretné elérni, hogy a téli időszakban hétköznap is megteljenek a vidéki szállodák. Mfor.hu háttér.
2007. november 23. 09:14
Első fokon háromszázmillió forintos bírsággal sújtotta a BAT Pécsi Dohánygyár Kft-t a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság, amiért a cigarettagyár 2007. elején 1638 promócióból álló dohányreklám kampányt rendelt meg 731 helyszínen.
2007. november 7. 09:09
Újabb célcsoportot emelt be több éve tartó programjába a Dove. A Pro-Age-el a 45 feletti hölgyeket szólítják meg. A név egy új termékcsoportot és egy új szemléletet takar.
2007. október 31. 05:44
Elvis Presley a legjobban kereső néhai sztár a Forbes most közzétett listája szerint. A király 49 milliót keresett az elmúlt egy évben.
2007. október 30. 10:44
Reklámfelügyeleti eljárást kezdeményezett a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál (NFH) és etikai vizsgálatot kért a Magyar Reklámszövetségtől a Magyar Távirati Iroda (MTI) Zrt. egy, a "barcikai ősanya" megtalálásának álhíre ügyében a közvélemény szándékos félrevezetésén alapuló reklámkampány miatt.
2007. október 26. 13:29
Az amerikai rapper P.Diddy lesz a Diageo Ciroc vodkájának új brand menedzsere, így ő felel a termék teljes kommunikációjáért, beleértve a marketinget, a reklámozást és a pr-feladatokat is.
2007. október 25. 11:09
Évek óta egyre nehezebb szponzort találni egy-egy nagyszabású sportrendezvény mellé hazánkban, a Magyar Vízilabda Szövetségnek most mégis sikerült, támogatási szerződést kötöttek a Vodafone Magyarországgal. A mobil távközlési cég kiemelt támogatottja Kásás Tamás lesz.
2007. október 17. 06:44
Előfordult már Önnel, hogy egy cég munkatársa jogos panasz esetén is csak mismásolt, vagy másra hárította a felelősséget? Pedig a vásárlói reklamációk megfelelő kezelése a vállalatnak is érdeke - például a vevők megtartása és a vonzó imázs kialakítása érdekében. Az mfor.hu marketingsorozata ezúttal arra ad tippeket, hogyan kezelje a cég a panaszkodó ügyfeleket.
2007. október 15. 11:04
Megoszlanak a vélemények arról, szükség van-e "gatyaletolásra" egy márka sikeres értékesítéséhez. Míg az Axe Body Sutra a szexre épített, a Topmodell népszerűsítői más eszközhöz nyúltak. Mfor.hu háttér.
2007. október 3. 16:29
Újabb támadást intézett a szépségipar ellen az Unilever. A Dove természetességet hirdető kampányát követően most a fiatal lányok szüleinek figyelmét próbálja felhívni a hamis szépségideálokra.
2007. október 2. 15:09
Megtévesztőnek találta az OMV reklámját az Önszabályozó Reklám Testület (ÖRT), miután a Mol panaszt nyújtott be az osztrák olajcég hirdetési gyakorlata ellen.
2007. október 2. 12:54
A köztéri reklámozással foglalkozó nemzetközi szervezet szerint a magyarországi piac az egyik legdinamikusabb Európában, és további növekedés várható a területen. A szakemberek kiemelik, hogy a digitalizáció térhódítása közben mind több - például a televíziós hirdetés - válik kikerülhetővé, addig a köztereken megjelenő reklámok kikerülhetetlenek maradnak.
2007. október 1. 12:04
Ismét hazánk több száz éves megszállásaival kampányol a Magyar Turizmus Zrt. több mint hetven partnerének segítségével, hogy a téli, turisztikai szempontból kevésbé kecsegtető időszakban is Budapestre csábítsa a turistákat. Mfor.hu tudósítás.
2007. szeptember 20. 08:09
A CEZ Magyarország Kft. pr-tevékenységgel kapcsolatos feladatok ellátásával bízta meg a Café PR Kft-t.
2007. augusztus 14. 06:16
Emlékeznek még arra, amikor a dohányosok Marlboro-dobozba rakták át olcsó magyar cigarettájukat, ha társaságba mentek? A kis piros doboz azt is jelentette, hogy én is vagyok olyan férfias, mint a Marlboro-cowboy. Az mfor.hu marketingsorozata ezúttal azt mutatja meg, hogy a jó termékígéret az érzelmekre appelál, és hogy egy termék árát elsősorban nem a költségek szabják meg.
2007. augusztus 1. 13:51
Nagyszabású kommunikációs kampánnyal ünnepli egyéves fennállását a Ringier szórakoztató heti sztárlapja, a hot! magazin.
2007. július 27. 08:36
Turisztikai sorozat indul a TV2-n a kereskedelmi televíziós csatorna és a Magyar Turizmus Zrt. együttműködésében. A műsor a turisztikai cég azon kampányának része, amelyet a belföldi turizmus élénkítése céljából indított el.
2007. július 23. 10:46
A GTS-Datanet egyik reklámsorozata nyerte a Metro Global Creative Awards 2007 hazai fordulóját a "Legjobb kreatív formájú hirdetés" kategóriában, így a cég képviselheti Magyarországot a nemzetközi döntőben. A díjnyertes hirdetések a GTS-Datanet Yo! Neked szolgáltatást népszerűsítő kampányának részeként jelentek meg a Metro hírújság 2006. szeptemberi és októberi számaiban.
2007. július 13. 15:51
Szeptembertől a "George Who?" című kisfilmben invitál kávézásra a hollywood-i színész, George Clooney. A Nespressóért régóta rajongó Oscar-díjas Clooney egészen 2009-ig lesz a cég nagykövete.
2007. július 11. 09:31
PR-offenzívába kezd négy közép-európai országban - Ausztriában, Magyarországon, Csehországban és Szlovákiában - Törökország a két kontinenst összekötő állam turisztikai és kulturális arculatának jobb megismerése céljából. A tevékenységet a bécsi török idegenforgalmi képviselet irányítja, amelynek magyarországi partnere a Live PR.
2007. július 4. 12:31
A Wieden & Kennedy kreatív ügynökség fogja népszerűsíteni a Nokia mobilokat nagyjából 300 millió dollárból a piac felmérése után.
2007. június 29. 05:31
Három hónapos televíziós kampány indul a magyar borvidékekről Belgiumban, ahol nemrégiben Budapest gasztronómiai kínálata is "terítékre került" az egyik belga tévé turisztikai magazinjában.
2007. június 15. 08:01
A Magyar Turizmus Zrt. párizsi képviseletének kezdeményezésére a francia főváros metrófolyosóin június 12. és 18. között óriásplakátok csábítják Magyarországra a franciákat.
BÉRkalkulátor 2024 ÚJ
Rezsikalkulátor
KATA és átalányadózás kalkulátor
EKHO kalkulátor
Nyugdíj megtakarítás
Szabadság kalkulátor
Cafeteria kalkulátor
CSED, GYED és GYES kalkulátor
CSOK kalkulátor
Kisvállalkozói kalkulátor 2024
KATA kalkulátor
KIVA kalkulátor 2024
Izgalmas változások előtt áll a Budapesti Gazdasági Egyetem (BGE). Magyarország legnagyobb gazdaságtudományi egyetemén célunk, hogy lépést tartsunk a piaci elvárásokkal és a hallgatói igényekkel. Üzleti partnereinkkel tananyagfejlesztésbe kezdtünk, korszerűsítjük az oktatást, jelenlegi és végzett hallgatóinknak pedig álláskereső portált indítunk. Tovább építjük a BGE Alumnit, melynek hatalmas mérföldköve volt az idén megrendezésre került nagy sikerű első BGE Alumni Fest. Az eseményen a jó hangulatú networking mellett BGE-s alumnik, akik ma már sikeres vállalkozók és üzleti szakemberek osztották meg saját tapasztalataikat a sikerhez vezető útról – mondja Vértesy Eszter, a BGE üzleti partnerségért és alumni kapcsolatokért felelős vezetője, akivel közel egy éve beszélgettünk még a formabontó rendezvény megrendezése előtt. Azóta számos előrelépés, jelentős esemény történt az egyetem és az üzleti szféra kapcsolatának erősítésében: új vállalati együttműködések születtek, többek között az EY-jal és a KPMG-vel, és tovább folytatódott a BGE Vállalati Mentorprogram is, melyben a hallgatók vállalati környezetben, vezető kollégák bevonásával ismerhetik meg egy vezető mindennapjait.
Bár mindenki gyenge forintra számít mostanában, visszatekintve alig találunk olyan időszakokat, amelyekben a forint leértékelődését ne kompenzálta volna a kamatelőnye. Amikor már mindenki pesszimista, könnyen elképzelhető, hogy pozitív folyamat indul be. A tavasszal lejáró állampapír-tömeg egy része befektetési jegyekbe mehet. Interjú Brezina Szabolccsal, az MBH Befektetési Bank vezérigazgatójával.
CSED, GYED, GYES kalkulátor
Ingatlan bérbeadási kalkulátor
Betegszabadság és Táppénz kalkulátor
Ingatlanértékesítési adókalkulátor