A jelenlegi állás szerint pénzük mintegy hatvan százalékát elbukták azok a befektetők, akik 2007 szeptemberében bizalmat szavaztak a Budapesti Értéktőzsdén akkor megjelenő AAA Autónak, Közép- és Kelet-Európa egyik legnagyobb használtautó kereskedő cégének. Az árfolyam a kezdeti ötszázról mostanáig 184 forintra esett vissza, a kibocsátás idején jósolt nyolcmillió eurós profitból pedig 4,8 milliós veszteség lett. Anthony James Denny vezérigazgató az mfor.hu-nak adott interjúban a kedvezőtlen piaci trendeket és az értékesítés hirtelen visszaesését teszi felelőssé a negatív fejleményért, elemzők viszont azt állítják: valójában a bérezés kifehérítése és a menedzsment sorozatos hibái vezettek az eredményromláshoz. Bár a cég idei éve a költségcsökkentésről és a meglévő hálózatra való koncentrálásról szól majd, kérdés, elég lesz-e mindez a befektetők bizalmának visszanyeréséhez.